حمل مبل در اصفهان

توسط seomanagementer
حمل مبل در اصفهان

حمل مبل در اصفهان یکی از سخت‌ترین کارهایی است که توسط شرکت‌ بارنت به بهترین نحو انجام می‌شود. چنانچه قصد جابجایی و اسباب‌کشی دارید، اما نگران مبلمان و وسایل سنگین خودتان هستید، بد نیست با نکات ضروری برای حمل مبلمان در اصفهان آشنا شوید.

برای دریافت مشاوره، قیمت و درخواست حمل اصفهان به کاشان می توانید با شماره 0313302 تماس بگیرید.

نکات ضروری برای حمل مبلمان در اصفهان

معمولاً هنگام جابجایی وسایل سنگین مانند مبلمان به خصوص مبل‌های استیل و آنها که دارای پایه‌های چوبی هستند، دقت و احتیاط زیادی مورد نیاز است.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان به‌طورکلی کار پرزحمتی است و باید توسط افراد با تجربه انجام شود. معمولاً در شرکت‌های باربری که سابقه طولانی در امر جابجایی وسایل منزل دارند، کارگرانی به کار گرفته می‌شوند که به خوبی آموزش دیده‌اند و می‌توانند با رعایت نکات ضروری برای حمل مبلمان در اصفهان یا هر شهر دیگری بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی، این وسایل سنگین را جابجا کنند.

از نکاتی که می‌توان به آن ها اشاره کرد تا جابجایی مبلمان سنگین، راحت‌تر شود، عبارت‌اند از:

1- بخش‌های مختلف مبلمان را از یکدیگر جدا کنید

برای جابجایی راحت‌تر مبلمان سنگین مانند کاناپه، اگر بخش‌هایی از این مبل‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند و امکان مونتاژ مجدد آن ها وجود دارد، می‌توانید به راحتی آن ها را از یکدیگر جدا کنید تا به این صورت حمل راحت‌تر شود. معمولاً مبل‌ها دارای کوسن‌ها و بالشتک‌هایی هستند که به راحتی جابجا می‌شوند. به همین خاطر هنگام جابجا کردن وسایل منزل می‌توانید آن ها را به صورت جداگانه حمل کنید. البته توجه داشته باشید که هنگام باز کردن پیچ و مهره یا قسمت‌های مختلف مبل، آن ها را علامت گذاری کنید و از طریق نوشتن یادداشت، جای بستن هر پیچ را به قسمت مربوط به خود مشخص نمایید.

2- تنظیم زاویه حمل مبل با شیب پله‌ها

اگر مبلمانی که قصد جابجایی آن را دارید طول زیادی دارد، ممکن است برای جابجا کردن در راه پله شما را دچار مشکل کند. به همین خاطر بهتر است به صورت دو نفره آن ها را جابجا کنید؛ یعنی یک نفر در بالا و یک نفر در پایین، قسمت انتهایی مبل را بگیرد تا مرکز ثقل مبل به خوبی حفظ شود و هنگام جابجا کردن حرکت نکند. البته اگر این کار را به عهده افراد با تجربه و خبره در شرکت‌های باربری اصفهان بگذارید، دیگر نگران چنین مشکلاتی نخواهید بود.

از قسمت پایه‌های مبل برای جابجا کردن آن ها استفاده کنید؛ یعنی پایه‌های مبل را در دست گرفته تا راحت‌تر بتوانید آن ها را از مکانی به مکان دیگر ببرید. اگر برای جابجا کردن مبلمان‌های بزرگ و صندلی دچار مشکل شده‌اید، آن ها را به حالت ال چرخانده و به طرف خودتان قرار دهید تا بتوانید راحت‌تر از درب ساختمان عبور کنید.

3- هر روشی را امتحان کنید

گاهی اوقات جابجا کردن نیمکت، صندلی و مبلمان با روش‌های معمولی ممکن نیست. بعضی وقت ها با استفاده از روش افقی می‌توان آن ها را جابجا کرد و گاهی اوقات نیز این روش قابل استفاده نیست. به این ترتیب هنگام بیرون بردن مبلمان و صندلی‌های سنگین از بخش درگاه، بهتر است از بالای درب آن ها را عبور دهید و به آرامی مبل را جلو و عقب کنید و سعی کنید با یک روش دیگر آن را از درب خارج کنید.

استفاده از تسمه مخصوص حمل مبل

در شرکت های باربری معتبر در اصفهان مانند بارنت، کارگران با تجربه از تسمه‌های مخصوصی برای حمل مبلمان و جابجایی اثاثیه استفاده می‌کنند. این تسمه‌ها کار جابجایی را راحت‌تر کرده و توانایی تحمل وزن مبلمان را به کارگر می‌دهند تا هنگام رفت و آمد در راه پله، به خاطر سنگین بودن مبلمان دچار مشکل نشوند.

از روش کشیدن و هل دادن استفاده کنید

برای جابجا کردن وسایل سنگین مانند مبلمان، می‌توانید آن ها را هل دهید یا بکشید. به این صورت می‌توانید راحت‌تر آن ها را جابجا کنید.

از محافظ استفاده کنید

هنگام اسباب‌کشی و جابجا کردن مبلمان می‌توانید از پلاستیک‌های ضربه‌گیر و حبابدار یا پتو و کاور برای جلوگیری از آسیب دیدن آن ها استفاده نمایید.

مبلمان را اندازه‌گیری کنید

قبل از جابجایی مبلمان باید یک نقشه از خانه‌ای که قصد دارید به تازگی وارد آن شوید، تهیه کنید تا ببینید امکان ورود مبلمان شما به این منزل وجود دارد یا خیر، در صورتی که امکان ورود مبلمان به خانه جدید وجود نداشته باشد، باید آن ها را تعویض کنید. به همین خاطر توصیه می‌شود مبلمان خود را اندازه‌گیری کنید و محاسبه کنید که آیا جای کافی برای قرار دادن آن ها و عبور از راه پله یا درب ساختمان وجود دارد یا نه؟

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای اسباب کشی

عوامل تأثیرگذار بر قیمت و هزینه حمل مبل در اصفهان

بعضی از عوامل هستند که می‌توانند روی قیمت و هزینه حمل مبل در اصفهان، تأثیر داشته باشند. قیمت‌های مصوبی هر ساله برای اسباب‌کشی و حمل اثاثیه اعلام می‌شود و با توجه به پارامترهای مختلفی قیمت حمل مبلمان تعیین می‌شود. با توجه به اینکه مبلمان شما از چه نوعی است و در طول مدت جابجایی نیاز به بسته‌بندی ویژه یا حمل و نقل خاصی دارد، قیمت‌های متفاوتی تعیین می‌شود.

 میزان کار مورد نیاز

معمولاً مبلمان‌های سلطنتی که دارای تزیینات ویژه و قطعات مختلفی هستند کار بیشتری برای جابجایی دارند و قطعاً هزینه جابجایی آن ها بیشتر می‌شود.

مسافت جابجایی

طول مسافتی که قرار است مبلمان‌های سنگین جابجا شوند نیز روی هزینه جابجایی تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر قرار باشد از یک ساختمان دو طبقه مبلمان سنگین را جابجا کنند تا پس از رسیدن به مقصد مجدداً این مبلمان را به یک ساختمان سه طبقه انتقال دهند، هزینه‌ای که برای جابجایی دریافت می‌شود، بیشتر خواهد بود.

اندازه و شکل مبل

اندازه و شکل مبلمان نیز روی هزینه‌های جابجایی تأثیر دارد؛ زیرا مبل‌ها هرچه بزرگ‌تر باشند، جابجا کردن آن ها سخت‌تر است و نیاز به روش‌های خاصی برای جابجایی و انتقال آن ها وجود دارد.

بهترین شرکت حمل مبلمان در اصفهان

بهترین شرکت حمل مبلمان در اصفهان بارنت، با در نظر گرفتن تمام نکات ضروری برای جابجا کردن اثاثیه سنگین مانند مبلمان، در خدمت هم شهریان اصفهانی است. در این شرکت کارگران با سابقه‌ای مشغول به کار هستند که تمام فوت و فن‌ها و ریزه کاری‌های جابجا کردن اثاثیه منزل را می‌دانند و بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اقدام به جابجایی و حمل مبلمان می‌کنند. اگرچه همشهریان اصفهانی می‌توانند خودشان اقدام به بسته‌بندی لوازم نمایند، اما در صورت نیاز می‌توانند از کمک کارگران حرفه‌ای شرکت باربری بارنت برای حمل مبلمان و لوازم خود بهره‌مند شوند.

سخن پایانی

اولین نکته‌ای که هنگام جابجا کردن مبلمان و اسباب‌کشی به ذهن ما می‌رسد، هزینه‌های مربوط به حمل بار و وسایل سنگین مانند مبلمان است. در این نوشتار سعی کردیم نکات ضروری برای جابجا کردن مبلمان را عنوان کنیم و با اشاره به عوامل تأثیرگذار بر قیمت حمل مبلمان، در خدمت شما بودیم.

برای جلوگیری از آسیب دیدن مبلمان چه کار کنیم؟

می‌توانید از پلاستیک‌های حباب‌دار، پتو یا کاور برای پوشاندن مبلمان استفاده کنید.

هزینه حمل مبل در اصفهان چقدر است؟

فاکتورهای متفاوتی مانند تعداد طبقات ساختمان، اندازه و شکل مبل و دستمزد کارگر روی هزینه نهایی تأثیر دارند.

gooooo

همچنین بخوانید