باربری اصفهان به بندرعباس

توسط seomanagementer
باربری اصفهان به بندرعباس

اسباب کشی یکی از کارهای استرس زا هست، بخصوص اگر باربری بین شهری باشد. باربری اصفهان به بندرعباس یکی از مواردی هست که به خاطر مسافت زیاد علاوه بر مخارج بیشتر، سختی زیادی هم دارد. اگر قصد جابه جایی و حمل اسباب خود از اصفهان به بندرعباس را دارید، همراه ما باشید تا جامع ترین راهنما برای حمل اثاثیه منزل به این شهر را برای شما بازگو نماییم.

باربری اصفهان به بندرعباس چرا مهم است؟

باربری اصفهان به بندرعباس مهم است چرا که در این باربری مسافت زیادی باید بار طی کند تا به مقصد برسد همچنین وجود دما و رطوبت متفاوت بین مبدا و مقصد تاثیر باربری اصولی را بیش از پیش مشخص می کند.

اما برای اینکه باربری درست و اصولی داشته باشید باید فهرستی از کارها را انجام دهید که به شرح ذیل است:

ابعاد بار را اندازه بگیرید
برای اینکه بهترین ماشین را برای حمل وسایل خود انتخاب کنید بهترین راهکار تخمین زدن ابعاد بارهای شماست.
با این کار می توانید ماشین یا ماشین های مناسب برای حمل بارهای خود را انتخاب کنید. اولین قدم برای این کار یاد داشت تمام وسایل به همراه ابعاد آن ها است.

اکنون با داشتن این لیست می توانید ماشین یا ماشین های مناسب خود را انتخاب نمایید تا هم بار شما اسیب نبیند هم هزینه های خود را معقولانه تر براورد نمایید.

اهمیت این موارد در باربری اصفهان به بندرعباس بیشتر جلوه می کند چرا که در باربری بین شهری وسایل شما قرار نیست مدت زمان زیادی در ماشین بار باشد و همین مورد احتمال اسیب در جاده را با انتخاب ماشین باری اشتباه بیشتر می کند.

وزن بار را حدودی تخمین بزنید

برای باربری اصفهان به بندرعباس باید بهترین کامیون ها را انتخاب نمایید. تیم ما شما را در انتخاب این موضوع با استفاده از مطلع شدن از وزن بار یاری می رساند. برای سنجیدن وزن بار ابتدا وزن ماشین بدون بار اندازه گیری می شود سپس وزن بار همراه با ماشین اندازه گرفته می شود که از حاصل اختلاف این دو وزن بار شما بدست می آید.

توجه داشته باشید هر ماشینی برای باربری اصفهان به بندرعباس انتخاب می کنید کشش متفاوتی دارد که با استفاده از این روش مناسب ترین ماشین برای شما انتخاب می شود.

بنابراین اگر قصد حمل بار در مسافت طولانی را دارید با انتخاب خودروی مناسب در بین راه به مشکل بر نمی خورید.

زمان بندی دقیق داشته باشید

اگر قصد باربری اصفهان به بندرعباس را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که برای این منظور سه مسیر متفاوت وجود دارد:
مسیر اول حدودا 13 ساعت فاصله زمانی دارد که شما از شهرهای کاشان، یزد، سیرجان عبور می کنید.

مسیر بعدی که از مسیر اول کمی طولانی تر است حدودا 15 ساعت فاصله زمانی دارد و از شهرهای کاشان، شاهین شهر، اصفهان و سیرجان می گذرد.

در نهایت مسیر سوم است که طولانی ترین مسیر است حدودا 18 ساعت فاصله زمانی دارد و از شهرهای کاشان، شاهین شهر، نجف آباد، یاسوج، شیراز عبور می کند.

نکته مهمی که در باربری های بین شهری بخصوص در مسافت های دور مثل باربری اصفهان به بندرعباس باید مورد توجه داشت این است که حتما به زمان خالی کردن بار توجه داشته باشید.

زمان ارسال بار و رسیدنان به مقصد را به گونه ای تنظیم نمایید که زمانی که ماشین به مقصد می رسد فرصت خالی کردن بار را داشته باشید.

مثلا اگر نیمه شب بار شما به مقصد برسد شما فرصتی برای تخلیه بار نخواهید داشت.

انتخاب شرکت باربری مناسب

بسیاری از مواقع برای حمل بار به سراغ دوستان و آشنایان می رویم که این کار لزوما اشتباه نیست اما کمک گرفتن از افراد متخصص که تجربه انتقال بار برای مسافت های طولانی را دارند خیلی مهم است.

عوامل موثر برقیمت حمل بار از اصفهان به بندرعباس

عوامل زیادی بر قیمت حمل بار از اصفهان به بندرعباس تاثیر گذار است که مهمترین آن ها عبارتند از: نوع ماشین، حمل وسایل سنگین، تاثیر زمان بر حمل بار و میزان طبقات که اکنون به شرح هر یک از انها خواهیم پرداخت.

نوع ماشین

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه باربری، نوع ماشین حمل بار است. مرسوم ترین ماشین ها برای حمل بار بین شهری، کامیون و وانت نیسان هستند.

یکی از موارد تاثیرگذار بر هزینه باربری اصفهان نوع ماشین نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.

حمل وسایل سنگین

حمل برخی وسایل سنگین با ابعاد بزرگ، هزینه متفاوتی دارد، به عنوان مثال: پیانو – گاو صندوق – یخچال فریزر بالای ۱۸ فوت و …

هزینه جا به جایی بر اساس طبقه

هر چه میزان طبقاتی که برای مبدا و مقصد باید طی شود بیشتر باشد یا مسیر عبور و مرور سخت تر باشد میزان هزینه پرداختی شما نیز متفاوت خواهد بود.

تاثیر زمان بر هزینه باربری

به طور کلی زمان استاندارد برای در اختیار گرفتن کامیون ۳ ساعت و برای نیسان ۲ ساعت است. زمان یاد شده از موقع رسیدن وسیله به مبدا برای بارگیری محاسبه می شود.

نتیجه گیری

باربری اصفهان به بندرعباس یکی از سخت ترین انواع باربری هست به لحاظ مسافت، بنابراین با کمک گرفتن از تیم های متخصص می توانید سلامت بار خود را تضمین کنید. در انتها خوشحال می شویم اگر نکته یا راهکاری برای باربری بین شهری مهم است و در این مطلب از قلم افتاده آن را با ما و سایر همراهان سایت در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • عوامل موثر بر قیمت باربری اصفهان به بندرعباس کدامند؟
    تعداد طبقات – سنگینی بار – زمان – نوع ماشین حمل بار
  • باربری اصفهان به بندرعباس چرا مهم است؟
    اهمیت باربری اصفهان به بندرعباس به این دلیل است که در این باربری مسافت زیادی باید طی شود تا بار به مقصد برسد همچنین وجود فاکتورهایی مانند دما و رطوبت متفاوت بین مبدا و مقصد اهمیت باربری اصفهان به بندرعباس را بیشتر مشخص می کند.

 

 

gooooo

همچنین بخوانید