بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان در سریعترین زمان

توسط baarnet_blog
بسته‌بندی اسباب کشی منزل در اصفهان

گام اول در اسباب‌کشی که به‌عنوان مهم‌ترین و سخت‌ترین گام هم شناخته می‌شود، بسته بندی اثاثیه منزل ؛ آن‌هم در سریع ترین زمان ممکن است. داشتن استرس هنگام اسباب‌کشی برای هرکسی طبیعی است. اما با کمی تلاش، می‌توانید تمام لوازم خود را جمع کرده و ماشین باربری را در یک روز بارگیری کنید.

آیا تاکنون برای شما پیش آمده که بخواهید وسیله‌ای را بخرید اما ترس از اسباب‌کشی و آسیب دیدن آن، شما را از خرید منصرف کرده باشد؟ اگر می‌خواهید دغدغه باربری، بسته‌بندی لوازم منزل و همچنین آسیب‌های ناشی از اسباب‌کشی را نداشته باشید؛ این‌کار را به شرکت باربری بارنت اصفهان بسپارید.

بارنت با بکارگیری نیروهای مجرب، بهترین خدمات حمل اثاثیه در اصفهان را ارائه می دهد. نیروهای خبره این شرکت در کم‌ترین زمان و به صورت ایمن اقدام به بسته‌بندی لوازم منزل شما می‌کنند. در ادامه مقاله در مورد نحوه انجام این کار توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان

بسته‌بندی اثاثیه منزل توسط تیم حرفه‌ای و متخصص بارنت در اصفهان

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل حرفه ای در بارنت

همان‌طور که اشاره کردیم، جمع‌آوری و بسته‌بندی اثاثیه منزل؛ یکی از مهم‌ترین بخش‌های اسباب‌کشی است. چنان‌چه بسته‌بندی به‌صورت درست و اصولی انجام شود خسارت و آسیب وارد شده به وسایل درطول انجام مراحل مختلف اسباب‌کشی به حداقل ممکن خواهد رسید.

باید به این موضوع توجه کنید که در جمع‌آوری و بسته‌بندی وسایل، یک‌سری آیتم‎‌‌ها را باید مد نظر قرار داد که تضمین‌کننده حفظ سلامت و ایمنی لوازم در طول مراحل جابه‌جایی هستند. این موارد به شرح زیرند:

  • چگونگی لایه پیچی درست و اصولی وسایل شکستنی و حساس
  • استفاده از جعبه‌های محکم در ابعاد مناسب
  • نحوه قرار دادن ظرف‌ها داخل کارتن
  • نبود فضای خالی بین لوازم در داخل جعبه‌ها
  • توجه به گوشه‌های تیز وسایل بزرگ، همچنین مهار آن‌ها توسط ضربه‌گیر
  • کم کردن حجم و اندازه وسایلی که اندازه آن‌ها از حد معمول بیشتر است
  • برچسب گذاری جعبه‌‍‌ها و کارتن‌ها موقع بسته‌بندی اثاثیه منزل
  • تهیه تجهیزات و اقلام مورد نیاز برای بسته‌بندی
  • نحوه بسته‌بندی وسایل سنگین و حساس
  • نحوه بسته‌بندی وسایل شکستنی و گران‌قیمت

با توجه به بالا بودن قیمت لوازم خانگی، بسته‌بندی آن‌ها برای اسباب‌کشی به‌خصوص برای مستأجران، به دغدغه‌ای تبدیل شده است. خوشبختانه شرکت بارنت با استفاده از پلاستیک‌های ضدضربه، کارتن‌های چندلایه و سلفون‌های رولی در صورت نیاز به کمک شما خواهند آمد. نیروهای متخصص و باتجربه بارنت با دیدن لوازم منزل شما، وسایل مورد نیاز برای بسته‌بندی را برآورد کرده و دست به‌کار می‌شوند.

اقلام مورد استفاده در بسته‌بندی اثاثیه منزل

زمانی‌که موضوع بسته‌بندی مطرح می‌شود اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد باکیفیت بودن اقلام مورد استفاده برای بسته‌بندی است. درغیر این‌صورت وسایل آسیب خواهند دید و به‌دنبال آن علاوه برهزینه‌هایی که برای این اقلام پرداخت کرده‌اید باید خسارت‌های وارد شده به اثاثیه منزل را نیز برعهده بگیرید. در ادامه به برخی از اقلام مورد استفاده برای بسته‌بندی می‌پردازیم.

کارتن بسته‌بندی

کارتن بسته‌بندی کاربرد زیادی دارد. در واقع اولین چیزی است که در بسته‌بندی اثاثیه منزل به‌کارمی‌رود. اگر کارتن استفاده شده از کیفیت کافی و مناسبی برخوردار نباشد، به‌راحتی پاره خواهد شد. در نتیجه وسایل داخل آن آسیب می‌بیند.

چسب

به فرض این‌که ما کارتن مناسب را تهیه و اثاثیه منزل را داخل آن‌ جاسازی کردیم. اگر از چسب‌های بی‌کیفیت برای پلمب کردن  آن‌ها استفاده کنیم. چسب‌ها پاره می‌شوند و مانند حالت قبل وسایل شما آسیب خواهند دید. بنابراین باید از چسب‌های باکیفیت و استاندارد استفاده شود.

بابل یا نایلون حبابدار

بابل به نایلون‌های حباب‌داری گفته می‌شود که برای امنیت بیشتر وسایل و لوازم منزل دور آن‌ها پیچیده می‌شوند. به‌عنوان مثال برای امنیت وسایل شکستنی، بابل می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد. این نایلون‌ها به‌دلیل داشتن حباب‌های هوایی، مانع فشار آمدن به وسایل داخل کارتن شده و در حفظ امنیت آن‌ها نقش به‌سزایی دارند.

هزینه بسته‌ بندی لوازم منزل برای اسباب‌کشی در بارنت

یکی از مسائلی که برای بسته‌بندی اثاثیه منزل مهم است، هزینه بسته‌بندی لوازم منزل بوده که بر اساس نرخ اتحادیه باربری اصفهان مشخص می‌شود. مقدار، نوع و ابعاد وسایل شما مهم‌ترین عامل مؤثر بر این هزینه است. براین اساس هرچه تعداد وسایل و لوازم شما بیش‌تر باشد؛ مقدار بیش‌تری پلاستیک حباب‌دار، کارتن و… استفاده می‌شود. در نتیجه هزینه انجام این‌کار نیز افزایش می‌یابد.علاوه‌بر آن، تعداد کارگر اسباب‌کشی که از طرف شرکت بارنت ارسال می‌شود نیز روی این قیمت تأثیر می‌گذارد‌. به این‌صورت که هرچه تعداد وسایل بیش‎تر باشد؛ هم نیروی کار بیش‌تری برای بسته‌بندی مورد نیاز است، هم ساعت کاری بیش‌تری صرف این امر می‌شود. بنابراین هزینه بسته‌بندی اثاثیه منزل نیز افزایش می‌یابد.

برای مطالعه بیشتر مقاله قیمت اسباب کشی در اصفهان را مطالعه نمایید.

از سوی دیگر در صورتی‌که قصد دارید از اصفهان به شهرستان‌ دیگری نقل مکان کنید، هزینه حمل اثاثیه با توجه به میزان بار، تعداد کارگر مورد نیاز و مسافت محاسبه می‌شود. بنابراین برای تخمین درست هزینه بهتر است با شرکت بارنت تماس بگیرید. علاوه‌بر موارد گفته شده، عوامل دیگری نیز وجود دارد که منجر به افزایش هزینه ‌بسته‌بندی و باربری می‌شوند. در ادامه به این عوامل می‌پردازیم.

قیمت بسته‌ بندی اسباب کشی در اصفهان و عوامل موثر بر آن

هزینه بسته‌بندی و حمل وسایل بزرگ و سنگین مانند گاوصندوق، یخچال فریزر سایدبای‌ساید، پیانو و…  به‌صورت جدا برآورد می‌شود. به‌عنوان مثال یخچال‌های سایدبای‌ساید باید با رعایت کامل ایمنی بسته‌بندی و حمل می‌شوند.

چرا که قیمت آن‌ها بالاست. اگر این وسیله حین اسباب‌کشی آسیب ببیند؛ برای تعویض و تعمیر قطعات آن متحمل پرداخت هزینه هنگفتی خواهید شد. بنابراین بهتر است از ابتدا با پرداخت هزینه‌ای معقول، از ایمنی و سلامت بسته‌بندی و جابه‌جایی یخچال مطمئن شوید‌.

نحوه حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

مزایای خدمات بسته‌بندی اثاثیه منزل اصفهان با بارنت

اگر قرار است به خانه‌ای جدید نقل مکان کنید؛ با یک شرکت حرفه‌ای و معتبر در زمینه بسته‌بندی و باربری وسایل منزل در اصفهان مانند بارنت تماس بگیرید تا اسباب‌کشی لوازم شما را در نهایت ایمنی و آسودگی خاطر انجام دهد. مزایای استفاده از خدمات این شرکت برای بسته‌بندی اثاثیه شما به شرح زیر است:

  • لوازم و اثاثیه منزل شما در کمال ایمنی بسته‌بندی می‌شوند
  • وسایل منزل با ایمنی کامل حمل و جابه‌جا می‌شوند
  • کار بسته‌بندی و باربری لوازم منزل در حداقل زمان ممکن و بدون هیچ زحمتی برای شما انجام خواهد شد
  • بسته‌بندی با هزینه مناسب از سوی شرکت صورت می‌گیرد
  • بسته‌بندی با کیفیت و سرعت بالا، مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود

کلام پایانی

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان یک کار حرفه‌ای و تخصصی است. قطعاً اگر این‌کار با شیوه‌ای درست و اصولی انجام شود، اسباب و وسایل شما بدون هیچ دردسر و مشکلی به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید. از این رو شرکت بارنت آماده است تا خدمات تخصصی خود را در زمینه بسته‌بندی لوازم منزل، با بهترین کیفیت ومطابق با استانداردهای ‌روز دنیا به مشتریان خود ارائه دهد.

چنان‌چه به‌دنبال خدمات بسته‌بندی به‌صورت کارآمد و حرفه‌ای هستید تیم مجرب و متخصص بارنت با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته به شما کمک می‌کند تا جابه‌جایی فوق‌العاده‌‍‌ای را تجربه کنید. برای این منظور کافیست به سایت این شرکت مراجعه کنید تا علاوه‌بر دریافت مشاوره‌های لازم در این زمینه، بسته‌بندی و جابه‌جایی راحتی را نیز تجربه کنید.

gooooo

همچنین بخوانید