باربری بین شهری اصفهان,

باربری برون شهر در اصفهان

توسط خانم عرب
باربری برون شهری اصفهان

حمل بار از دیرباز به طرق مختلفی انجام می گرفت. در زمان های بسیار دور از حیوانات برای حمل بار استفاده می نمودند. بعدها کالسکه و درشکه جای خود را به حیوانات داد. و بعد از آن با ظهور انواع خودروهای حمل بار به تدریج توسعه ای در روند باربری به وجود آمد. امروزه ناوگان باربری کشور توانسته است بخش قابل توجهی از باربری برون شهری و باربری درون شهری را به خود اختصاص دهد.

بارنت بین شهری توسط مجموعه باربری بارنت توسعه یافت و به باربری در اصفهان در مسیر های داخل شهری و بین شهری می پردازد.

مسیرهای باربری داخل شهری و بین شهری کجاست؟

اگر در شهر اصفهان سکونت دارید و قصد دارید اسباب و اثاثیه منزل خود را به مکان جدیدی که قرار است در آن جا زندگی کنید، جابه جا کنید بارنت این کار را برایتان انجام می دهد.

مسیرهای باربری درون شهری اصفهان عبارت است از کلیه خیابان های شهر اصفهان و محله ها.

مسیرهای بین شهری به شهرهای داخلی استان اصفهان اطلاق می گردد. به طور مثال شما قصد دارید از اصفهان به کاشان باری را ارسال کنید. پس می توانید از مجموعه ما وانت بار بین شهری یا بارنت بین شهری و خارج از شهری را تقاضا کنید.

مسیر های باربری برون شهری اصفهان توسط بارنت

  • باربری اصفهان به تهران
  • باربری اصفهان به شیراز
  • باربری اصفهان به تبریز
  • باربری اصفهان به قم
  • باربری اصفهان به مشهد
  • باربری اصفهان به گرگان
  • باربری اصفهان به کرج
  • باربری اصفهان به قزوین
  • باربری اصفهان به خوزستان
  • باربری اصفهان به بندرعباس
  • باربری اصفهان به زاهدان
  • باربری اصفهان به سنندج
  • باربری اصفهان به همدان
  • باربری اصفهان به ایلام
  • باربری اصفهان به بوشهر

و دیگر مراکز استان ها و شهرستان های کشور.

خدمات باربری بین شهری بارنت شامل حمل چه کالاهایی است؟

کلیه لوازم خانگی منزل مثل یخچال، فرش، تلویزیون، اسپیلت، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، کابینت و ظرف و ظروف و کلیه لوازم برقی کمک آشپزی

برای تولید کنندگان و کارخانه داران نیز ما آماده ایم تا محصولاتشان را به مسیرهای داخل شهری و خارج شهری جابه جا نماییم.

  • حمل کلیه لوازم اداری مثل مانیتورهای ال ای دی و ال سی دی، فایل و کشو، مصنوعات چوبی اداری، گاو صندوق و مبلمان.
  • حمل گل و گیاه و بذر در حجم زیاد
  • حمل میوه جات، سیفی جات و خشکبار
  • حمل کلیه مصالح ساختمانی به شکل بسته بندی شده

و در هر حالت کلی هر نوع باری که ماهیت اشتعال زایی نداشته باشد و خطری را در حین حمل بار ایجاد نکند. به طور مثال: حمل آکورایوم به همراه ماهی و آب ممنوع می باشد. ولی آکواریوم به شکل عمده قابل حمل می باشد.

حمل ایمن کالا توسط بارنت بین شهری

بارنت بین شهری مسئولیت حمل ایمنی بار شما را برعهده می گیرد. همه ما دوست داریم تا وسایلمان بدون این که دچار آسیب یا ترک خوردگی شود، سالم به مقصد برسد.

حمل بار برون شهری در اصفهان به صورت ایمن

حمل ایمن بار توسط مجموعه بارنت

بارنت با به کارگیری نیروهای حمل بار آموزش دیده به رفع این مشکل شتافت. همچنین تیم ما آماده است تا بار شما را به شکل کاملا اصولی بسته بندی نماید.

در بسته بندی اصولی و ویژه تک به تک کالاها با نایلون های مقاوم، کاغذ، و کارتن بسته بندی خواهد شد. برای پوشش میوه ها و صرفا جهت این که در طول مسیر بر روی هم دیگر فشاری را وارد نکنند، از پوشال ها و کاغذهایی قهوه ای رنگ استفاده خواهد شد. میوه ها داخل جعبه قرار خواهد گرفت.

برای چیدمان مبلمان در داخل کامیون نیز از پتو و پارچه های ضخیم استفاده خواهدشد.به عبارتی پتو و پارچه نقش محافظ را ایفا می نمایند تا مبل دچار ضرب خوردگی نشود.

قیمت حمل بار در بارنت بین شهری چگونه تعیین می گردد؟

در بارنت بین شهری کرایه حمل بار به نوع کالا، حجمی که اشغال می نماید، ماشین های حمل باری که ارسال می شوند و بعد مسافت طی شده بستگی دارد.

هر چه مسافت طی شده بیشتر باشد، کرایه حمل بار بیشتر می شود. ولی در حالت کلی برای مسیرهای داخل شهری و بین شهری برای حمل یک کالای حجیم مثل یخچال تعرفه ثابتی وجود دارد که ممکن است کمی تعرفه جابه جایی آن کم و زیاد شود.

در صورتی که از نیروهای کمک بار برای جابه جایی کالاها و رساندن آن ها به داخل کامیون وانت بارهای حمل بار کمک بخواهید، باید هزینه ای جدا گانه را پرداخت نمایید.

همچنین تعداد طبقاتی که نیروهای حمل بار باید برای جابه جایی کالا طی نمایند، بر روی کرایه بار تاثیر بسزایی دارد.

قیمت باربری در اصفهان، به چه عواملی بستگی دارد؟

چگونه با بارنت برون شهری در ارتباط باشیم

بارنت یک اپلیکیشن بوده که در گوشی های با سیستم عامل آیفون و اندروید قابل نصب می باشد. شما می توانید به راحتی وارد شده و ثبت سفارش حمل بار بین شهری را به صورت آنلاین انجام دهید.

برآورد دقیق قیمت حمل بار نیز به صورت آنلاین و توسط خود اپلیکیشن قابل محاسبه بوده و شما قبل از این که سفارش خود را نهایی کنید. می توانید آگاه شوید که قرار است چه میزان هزینه نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن بارنت اینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول

آیا بارنت در روزهای تعطیل هم فعالیت می کند؟

بله شما می توانید در روزهای جمعه نیز سفارش حمل بار خود را به مجموعه ما بسپارید. در تعطیلات رسمی هم مجموعه ما آماده فعالیت می باشد.

شرایط استخدام در بارنت به چه شکل می باشد؟

شما باید حتما به لحاظ جسمانی کاملا سالم باشید و بتوانید که در مسبرهای دور رانندگی کنید. برای وانت بارها و کسانی که دارای انواع کامیون های حمل بار هستند، امکان استخدام وجود دارد. میزان سوابق رانندگی شما در مسیرهای برون شهری و بین شهری و همچنین ارائه گواهی سوء پیشینه الزامی می باشد.

بارنت بین شهری بر اساس اصول مشتری مداری فعالیت می نماید و شما باید حتما دارای صبر و حوصله بسیار زیادی باشید. برخورد با مشتری حائذ اهمیت بوده و در شرایط سخت و طافت فرسا باید کاملا درست و خوش برخورد با مشتریان خود رفتار کنید.

آیا بار پس از بارگیری بیمه می شود؟

بله شرکت ما تحت پوشش بیمه باربری بوده و در صورت تصادف و آسیب به بار، خسارت وارده پرداخت خواهد شد.

gooooo

همچنین بخوانید