باربری شهرک صنعتی محموداباد اصفهان

توسط seomanagementer
باربری شهرک صنعتی محموداباد اصفهان

شهرک صنعتی محمودآیاد اصفهان یکی از بزرگترین قطب های صنعت در اصفهان به حساب می آید. درآمد و رشد صنعت در این شهرک به شکلی است که می توان آن را به یک شهر مستقل تبدیل کند. یکی از امکانات رفاهی که در این شهرک وجود دارد، باربری شهرک صنعتی محموداباد اصفهان است. در ادامه این مقاله به بررسی امکانات این باربری خواهیم پرداخت.

باربری شهرک صنعتی محمود آباد

اصفهان به عنوان سومین کلان شهر ایران بعد از تهران و مشهد، یکی از مراکز اصلی صنعتی بخش مرکزی ایران به شمار می رود. این استان شهرک های صنعتی متعددی دارد، یکی از مهم ترین آنها شهرک صنعتی محمودآباد است.

دلیل معروف بودن و اهمیت اقتصادی این شهرکبه دلیل شرکت ها و سنگبری های مطرح و بزرگ کشور است. محموداباد، قطب صنعت سنگ ایران به شمار می آید. این شهرک واقع در کیلومتر ۵ جاده اصفهان به شاهین شهر و مقابل پالایشگاه شهید منتظری اصفهان است.

به دلیل تعدد ارسال ها و جریان داشتن روح صنعت در این شهرک و برای راحتی کسب و کار های این منطقه، دارای باربری مستقل می باشد تا نیاز این منطقه پاسخ داده شود.

یکی از اصلی ترین مسیرهای باربری از سوی این شهرک به تهران است. روزانه تعداد زیادی ارسالی در این مسیر ثبت می شود. فاصله اصفهان تا تهران حدود 420 کیلومتر و معادل متوسط 5 ساعت است و این باربری به جز موارد صنعتی، در حوزه حمل اثاثیه منزل، حمل و نقل بین شهری و… نیز فعالیت گسترده دارد.

حمل اثاثیه منزل شهرک محمود آباد

همانطور که بالاتر به آن اشاره شد، باربری شهرک صنعتی محموداباد به غیر از موارد صنعتی و حمل و نقل سنگ ( به عنوان شغل درجه اول این منطقه)، در سایر زمینه ها نیز فعالیت گسترده و کاملی دارد. یکی از این زمینه ها حمل و نقل اثاثیه منزل است.

از آن جایی که حمل این قبیل موارد احتیاج به ماشین خاص و مهارت دارد، لازم است شرکت هایی وجود داشته باشند تا این نیاز شهروندان پاسخ داده شود.

حمل اثاثیه منزل باربری محموداباد، علاوه بر حمل اسباب بین شهری، در حمل اسباب داخل شهر نیز خدماتی ارائه می دهد. تنها کافی است درخواست ماشین حمل اسباب منزل کنید، میزان بار خود و مبدا و مقصد را اعلام کنید، از بعد آن را خود باربری پیگیری خواهد کرد.

هزینه این خدمات هم بسته به برخی موارد متغیر خواهد بود:

  • نوع بار
  • ماشین انتخابی
  • آپشن های انتخابی (همراه با کارگر یا …)
  • مسافت انتقال
  • ارزش بار
  • و…

البته اصل ماجرا احداث چنین باربری بخاطر حضور کارخانجات و شرکت های سنگ بری است؛ در نتیجه باربری شهرک صنعتی محمودآباد  برای این موضوع هم تدابیری اندیشیده که در پایین به آن می پردازیم.

باربری سنگ شهرک محمودآباد اصفهان به نقاط مختلف

شهرک محموداباد به سنگ بری های بسیار بزرگ و مطرح کشوری خود معروف است. اصل دلیل داشتن باربری مستقل در این منطقه هم در وهله اول همین موضوع است. بنابراین باید بدانید تجهیزات این باربری برای انتقال سنگ در انواع سایز ها و وزن ها به نقاط مختلف کشور نیز، کامل است.

در صورتی که اطلاع از نوع ماشین و سبک انتقال بار خود نیز نداشته باشید، تنها با دادن مشخصات بار، خود باربری ماشین مناسب را برای شما درنظر خواهد گرفت.

موارد مصرف سنگ های این منطقه هم برای نما ساختمان به کار می رود، هم استخراج مواد معدنی و آلی و هم موارد ظریف تر. در هر صورت فروش و انتقال سنگ در این منطقه هم تحت غالب تن صورت می گیرد و هم کیلوگرم.

در شهرک صنعتی محمود آباد می توان انواع سنگ ساختمانی از قبیل سنگ نما ، سنگ برای کار کف ساختمان مثل حیاط، سالن و پارکینگ، سنگ راه پله، قرنیز. همچنین انواع سنگ با کیفیت بسیار عالی برای صادرات به کشورهایی مانند عراق، استرالیا، ترکیه، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی را در تنوع بسیار بالا می توانید خریداری کنید.

نتیجه گیری

شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان به عنوان قطب سنگبری ایران و منطقه صنعتی که نقش مهمی در صادرات سنگ کشور دارد، کلیه امکانات مربوط به سهل شدن کارخانجات این منطقه را دارد. مهم ترین آن ها باربری شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان است. این باربری علاوه بر نقل و انتقال سنگ به اقسا نقاط ایران و کشورهای دیگر، خدمات دیگری نیز مانند حمل و نقل بین شهری و حمل اسباب منزل را نیز دارد.

gooooo

همچنین بخوانید