هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان به چه صورت محاسبه می شود؟

توسط خانم عرب
هزینه حمل اثاثیه منزل اصفهان

هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان بنا به فاکتورها و معیارهای خاصی مشخص می شود. نمی توان نرخ دقیقی را برای قیمت حمل اثاثیه منزل اصفهان در نظر گرفت ولی شما می توانید به صورت حدودی داخل اپلیکیشن باربری بارنت مشخص نمایید که میزان بار شما چقدر است تا اپلیکیشن به صورت خودکار محاسبه نماید.

امروزه تمامی کسب و کارها به شکل آنلاین به مشتریان خود خدمت رسانی می نمایند. دیگر لازم نیست شما به دنبال شماره تماس باشید. کافی است اپلیکیشن باربری بارنت را بر روی گوشی خود نصب نموده و نسخه های اندروید و IOS آن را دانلود نموده و سفارش حمل بار دهید.

قیمت اسباب کشی منزل در اصفهان

شما به راحتی می توانید به هر مقصدی از ایران بار خود را حمل و جابه جا نمایید. به عبارتی ما این کار را برایتان انجام می دهیم. در هر جایی از شهر اصفهان و استان اصفهان هستید، با ما در ارتباط باشید تا بار شما را به تهران و دیگر استان های کشور ارسال نماییم.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان به ایمن ترین و مطلوب ترین شکل ممکن انجام می شود. اما سوالی که قبل از سفارش بار برای همه ما پیش می آید این است که هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان و هزینه حمل و نقل اثاثیه منزل در تهران به چه شکل می باشد؟

هزینه بار بر اساس بعد مسافت، نوع کالا، حجم کالا و میزان حساس بودن آن تعیین می گردد.

برای مسیرهای داخلی شهر اصفهان اگر بخواهید به طور مثال یک کالای زیر 100 کیلوگرمی را به داخل شهر حمل کنید، شاید برای همه نوع کالایی که مشمول این وزن می گردند یک تعرفه ثابت وجود داشته باشد.

اهم فعالیت های حمل و نقل بارنت در اصفهان

باربری بارنت به شکل آنلاین خدمت رسانی می نماید. دیگر لازم نیست از دوستان و اطرافیان خود بخواهید که بار شما را حمل کنند. در زمان های قدیم اسباب کشی به این شکل بود که شخص باید خودش کارتن را خریداری می نمود و یا از کسی قرض می کرد و به دنبال کامیون حمل بار بود. به عبارتی بیشتر افراد در دوستان و آشنایان خود به دنبال شخصی بودند که اسباب و اثاثیه آن ها را حمل کند.

این اسباب کشی ها به شکل اصولی انجام نمی گرفت و بسیاری از وسایل در طول مسیر دچار آسیب می گشت و اکثرا ظرف و ظروف ترک برداشته و یا می شکستند.

بارنت به کمک افراد شتافت و صفر تا صد اسباب کشی منازل را به شکل اصولی انجام می دهد.

اگر شاغل هستید و وقت کافی برای جمع آوری وسایل خود را ندارید می توانید از ما کمک بخواهید. ما بار شما را به اصولی ترین شکل ممکن بسته بندی نموده، داخل کارتن قرار می دهیم و با دقت کافی آن را داخل ماشین های حمل بار قرار می دهیم.

همه موارد گفته شده در هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان تاثیر گذار می باشد.

بارنت ارسال هر نوع باری را بر عهده گرفته و صحیح و سالم به مقصد می رساند. برای شرکت ها و فروشگاه هایی که دائما به انواع وانت بار و کامیون های حمل بار احتیاج دارند، ما شرایط ویژه و تخفیف های ویژه ای را در نظر خواهیم گرفت.

کالاهای قابل حمل توسط باربری بارنت در اصفهان

ما همه نوع کالایی را به همه جای ایران حمل، ارسال و جابه جا می نماییم. خدمات بسته بندی بار نیز به صورت جداگانه انجام خواهد شد که هزینه ای جداگانه در بر دارد.

  • انواع لوازم خانگی

همچون یخچال های ساید بای ساید، معمولی و فریزر، انواع تلویزیون ها، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی، مصنوعات چوبی منزل مثل مبلمان، سرویس خواب، تخت و کمد و دراور و جا کفشی و کنسول و کابینت.

  • انواع لوازم اداری

همچون گاو صندوق، مبلمان و میز اداری، فایل و کشو، کامپیوتر و تجهیزات آن، فکس و تلفن و صندلی اداری، کتابخانه و هر نوع وسیله ای که در دفاتر کار از آن استفاده می شود.

  • حمل انواع خوراکی ها و مواد غذایی

به صورت بسته بندی شده و داخل کارتن قرار گرفته. مثل انواع آجیل و خشکبار، میوه جات، سیفی جات، انواع مواد غذایی کنسرو شده و خوراکی ها.

 دقت فرمایید که مرغ و گوشت نیز به صورت کشتار حمل نمی گردد و فقط به صورت بسته بندی شده اصولی و با یخ حجیم که در داخل یونولیت قرار می گیرد حمل خواهد شد.

  • حمل انواع گل و گیاه

به شکل بذر و گلدان قابل حمل می باشد. برای کسانی که گلخانه دارند و یا در زمینه پخش گل و گیاه فعالیت می کنند، فرصت بسیار مناسبی است که با ما برای حمل بار در تماس باشند تا از خدمات ویژه بارنت بهره مند گردند.

  • انواع مانیتور و تجهیزات موبایل و کامپیوتر
  • انوع آهن آلات و مصالح ساختمانی

همچون کاشی و سرامیک به صورت بسته بندی شده و آجر دکوراتیو، کاغذ دیواری، ماسه سیمان فقط به شکل بسته بندی شده به گونه ای که ذره ای از آن داخل ماشین ریخته نشود و به صورت حجیم و بدون بسته بندی حمل نمی گردد. انوع وسایل ساخت و ساز نیز قابل حمل می باشد.

اگر بخواهید وسایل بزرگ منزل را برای تعمیر به نمایندگی تعمیر محصول مدنظر ببرید، ما این کار را برایتان انجام می دهیم. و این موارد در هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان تاثیرگذار می باشد.

حمل کالاهای ممنوعه که مشمول هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان نمی شود

  • حمل اکواریوم دارای آب و ماهی توسط تیم ما حمل نمی گردد.
  • حمل انواع حیوانات خانگی
  • حمل انواع مواد منفجره در سطح حجیم مثل ترقه و وسایل چهارشنبه سوری
  • حمل هر نوع وسیله یا کالایی که در مسیر حمل و جابه جایی از بین می رود

موارد بالا جزء دسته اثاثیه منزل بوده که ما آن را حمل نمی نماییم. ولی در حالت کلی حمل حیواناتی همچون گاو و گوسفند از دامداری ها به هر مقصدی از کشور ممنوع می باشد. حمل دیگر حیوانات چه به صورت زنده و چه به صورت کشتار را بر عهده نخواهیم گرفت.

 

سوالات متداول

آیا در روزهای تعطیل دفتر باربری بارنت برای حمل و ارسال و جابه جایی کالا باز می باشد؟

بله باز است. حتی در تعطیلات عید و دیگر اعیاد ما فعالیت می نماییم.

آیا بارنت به صورت شبانه روزی فعالیت می نماید؟

بله. به راحتی می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش حمل بار را انجام دهید.

آیا می توان قبل از ثبت سفارش از هزینه دقیق حمل و ارسال و جابه جایی کالا آگاه شوم؟

بله. این کار در اپلیکیشن بارنت به راحتی امکان پذیر است.

آیا حمل و نقل اثاثیه منزل در تهران توسط بارنت انجام می شود؟

بله. این امکان برای سایر هموطنان غیر از شهر اصفهان نیز فراهم بوده که حمل و نقل اثاثیه منزل در تهران را به ما بسپارند.

gooooo

همچنین بخوانید