باربری با کامیون اتاق دار

توسط seomanagementer

یکی از پر استفاده ترین کامیون ها برای حمل بار کامیون های اتاق دار هستند. باربری با کامیون اتاق دار سبب می شود اسباب شما ایمن تر به مقصد برسد. یکی از انواع کامیون های اتاق دار مسقف هستند که در شرایط بد اب و هوایی نیز باعث می شود به وسایل شما آسیبی نرسد. در این مطلب به معرفی کامل باربری با کامیون اتاق دار می پردازیم.

معرفی انواع کامیون های باربری

در ابتدا برای اینکه با کامیون اتاق دار آشنا شوید بد نیست در مورد انواع کامیون های باربری بدانید. به طور کلی یکی از پر استفاده ترین وسایل برای باربری و حمل و نقل کامیون ها هستند. کامیون ها ظرفیت و ابعاد مختلفی دارند که شما می توانید متناسب با بار و نیاز خود بهترین گزینه را در میان آن ها انتخاب کنید. اکامیون ها به انواع : خاور – کمپرسی – بونکر – ترانزیت – کامیون اتاق دار – کامیون یخچال دار – کامیون تریلی بوژی تقسیم می شوند.

کامیون‌های اتاق دار، گزینه مناسبی برای باربری در فصول سرد سال یا به مناطق سرد کشور هستند. اتاق هایی که برای این کامیون ها در نظر گرفته شده در ابعاد مختلف هستند.

همچنین تجهیزاتی که کامیون های اتاق دار برای باربری دارند، بسته به نوع آن متفاوت است. هر چند این کامیون ها فقط برای حمل بار در فصول سر و به مناطق سرد سیر مناسب نیستند؛ بلکه برای محافظت بار شما از آفتاب هم می توانند بهترین گزینه باشند.

در مورد تجهیزات این نوع وسیله باربری هم می توان گفت، بسته به ابعاد نوع و هدفی که این کامیون ها ساخته شده اند متفاوت هستند. مثلا برخی از آن ها یخچال دارند و برخی دیگر نه. اما چه فاکتورها و مزایایی باعث شده بسیاری رو به استفاده از این کامیون ها بیاورند مطلبی است که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

مزایای باربری با کامیون اتاق دار

  • مناسب برای باربری امن‌ وسایل و کالاها : در شرایط اب و هوایی مناسب می توانید وسایل خود را بدون هیچ اسیب دیدگی جا به جا نمایید.
  • امکان تخلیه آسان بار به خاطر وجود درب
  • امنیت وسایل شما تضمین است به لحاظ سرقت بار یا پرت شدن بار از کامیون

 

تفاوت یک کامیون اتاقدار با یک وانت برای باربری

تفاوت کامیون اتاق دار با وانت در این است که وانت ها معمولا برای باربر مشاغل کوچک و بارهای کوچک یا غیر حساس مورد استفاده قرار می گیرند.

اما کاربرد کامیون های اتاق دار برای باربری در این است که این کامیون ها حمل وسایل سنگین و حساس به نقاط مختلف کشور است.

معمولا از کامیون های اتاق دار برای حمل وسایل خانگی و مبلمان استفاده می شود.

نکته کلیدی: اگر قصد انتقال بارهای حساس را در مناطق مختلف بین شهری دارید یا اگر قصد انتقال بار بین شهری را دارید بهترین گزینه برای حمل ایمن بار شما استفاده از کامیون های اتاق دار هست.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بیان شده در بالا می توان گفت یکی از بهترین روش ها برای باربری و حمل وسایل، کامیون های اتاق دار هستند. همچنین امنیت این وسیله باربری نسبت به سایر وسایل از جمله نسان و وانت و … به صورت غیرقابل انکاری بیشتر است. در انتها اگر قصد انتخاب وسیله باربری مناسب برای خود هستید یا از هزینه باربری با کامیون اتاق دار می خواهید مطلع شوید با تیم مجرب ما در تماس باشید.

سوالات متداول درباره کامیون اتاق دار

بهترین وسیله باربری برای وسایل حساس و مهم کدام است؟

بهترین و مطمئن ترین وسیله باربری کامیون های اتاق دار هستند.

مزایای باربری با کامیون اتاق دار کدامند؟

امنیت بالا – کاهش احتمال خرابی بار در اثر باران و افتاب و … – امکان تخلیه راحت بار

gooooo

همچنین بخوانید