آبرسانی با تانکر در اصفهان و کاربردهای آن در یک نگاه

توسط baarnet_blog
تانکر حمل و انتقال بارنت اصفهان

آبرسانی با تانکر در اصفهان یکی از سرویس‌های فروش آب در بارنت است که کاربردهای بسیاری دارد. در دسترس نبودن منابع آب بهداشتی و سالم، خراب بودن لوله‌های آب رسانی و تأسیسات مربوطه و همچنین خشکسالی‌های پی‌درپی درکشور ما باعث شده عده‌ای از مردم برای زندگی، مصارف روزانه، مصارف کاری و نیز مصارف کشاورزی خود با مشکلات زیادی مواجه شوند. انتقال آب ضروری به‌وسیله تانکرهای آبرسان راه‌حلی موقتی برای کاهش این محدودیت‌هاست.

در این راستا برخی شرکت‌ها مانند بارنت اصفهان اقدام به تهیه آب مصرفی برای مصارف گوناگون کرده است. این شرکت با استفاده از ماشین‌آلاتی نظیر نیسان، مزدا، تریلی و… به حمل‌ و انتقال آب شرب و غیرشرب می‌پردازد. از آنجایی‌که ممکن است در آینده به استفاده از این سرویس آبرسان نیاز داشته باشید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

حمل آب به سراسر کشور، در بارنت اصفهان

حمل‌ و انتقال آب در سرویس آب رسان بارنت، در کم‌ترین زمان ممکن

حمل‌ونقل آب در سرویس آبرسان بارنت اصفهان چگونه صورت می‌گیرد؟

آبرسانی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه می‌تواند نیاز افراد را به‌طور گسترده فراهم کند. شرکت بارنت برای هم‌یاری با مشتریان خود و همچنین جلب رضایت آن‌ها، امکان ارسال آب به سراسر کشور را فراهم کرده است. براین اساس می‌تواند نیاز متقاضیان خود و بازار را به‌راحتی فراهم کند.

حمل آب در شرکت باربری بارنت به‌وسیله ماشین‌ آبرسانی انجام می‌شود. این ماشین‌ها شامل تانکرهای مخصوص حمل‌ونقل آب بوده و دارای ظرفیت بالا نیز هستند. برای حمل آب در بسته‌بندی‌های مختلف بسته به سفارش مشتری، از انواع وسیله‌های آب رسانی موجود دربارنت استفاده می‌شود.

نکته قابل توجه در حمل‌ و ارسال آب این است که تانکرهای آبرسانی قبل از استفاده باید تمیز و گند زدائی شوند. در حین این عمل نکات ایمنی و بهداشتی نیز رعایت گردد. این‌کار در بارنت اصفهان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. از سوی دیگر شما می توانید بار خود را، از زمان ثبت سفارش تا زمانی‌که بار شما به مقصد می رسد را در اپلیکیشن بارنت به‌صورت لحظه به لحظه و آنلاین مشاهده کنید.

 

 گندزدایی و تمیز کردن تانکرهای آب رسان در بارنت

بنابر تأکید سازمان بهداشت جهانی (WHO) و به جهت جلوگیری از شیوع و انتقال انواع بیماری‌ها و عوامل بیماری‌زا به‌خصوص در فصل‌های گرم سال که میزان مصرف آب بیشتر است، رعایت نکات بهداشتی درباره تانکرهایی که برای انتقال آب استفاده می‌شوند، ضروری است.

بنابراین تانکرهای آب رسان به‌طور کاملاً اصولی و مطابق با استانداردها، تمیز می‌شوند. ضمن اینکه در حین این‌کار نکات بهداشتی را نیز رعایت می‌کنند. نکته قابل توجه دیگر اینکه تانکرهای مورد استفاده برای آب رسانی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. همچنین نباید از آن‌ها برای حمل‌ونقل موادی غیر از آب استفاده شود. از جمله ویژگی‌هایی که تانکرهای آب رسان باید داشته باشند به شرح زیر است:

  • استاندارد بودن جنس تانکرها
  • دارا بودن تجهیزات مورد نیاز
  • طراحی مناسب تانکرها برای گندزدائی و تمیز کردن آن‌ها و نیز محافظت در برابر آلودگی ها

زمان‌بندی تمیزکردن تانکرهای آبرسانی در بارنت به چه صورت است؟

اینکه در چه زمانی باید اقدام به تمیز کردن و شست‌وشوی تانکر های آب کرد، به‌طور مستقیم به کیفیت آب ورودی به تانکر بستگی دارد. اما در حالت کلی این‌کار می‌بایست لااقل یک‌بار در سال انجام شود. نکته مهم اینکه هر چقدر سختی آب و همچنین ذرات جامد معلق در آب بیش‌تر باشد، به همان اندازه، مقدار بیشتری از رسوبات در قسمت کف و دیواره‌های تانکر یا مخزن شکل می‌گیرد. گاهی نیاز است چند بار در سال تانکر را تمیز کنیم.

 

در سرویس آب رسان بارنت حمل به‌وسیله چه ماشین‌هایی انجام می‌شود؟

در این سرویس، بسته به انتخاب مشتری آب شرب (آشامیدنی) یا غیر قابل شرب، حمل خواهد شد. با توجه به میزان و نوع آب مورد نیاز مشتری، وسیله نقلیه متناسب انتخاب شده و آب درخواستی را به مقصد مورد نظر ارسال خواهند کرد. حمل آب اصفهان در شرکت بارنت توسط نیسان حمل آب ، کامیونت، خاور، تک و ده‌چرخ انجام می‌گیرد.

 

قیمت آبرسانی با تانکر در اصفهان توسط بارنت

هزینه حمل آب اصفهان در شرکت بارنت با توجه به حجم و نوع آب و همچنین مقصد انتخاب شده توسط متقاضی محاسبه می‌شود. از سوی دیگر، همان‌طور که گفته شد حمل‌ونقل آب توسط ماشین‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در نتیجه بسته به ماشین مورد استفاده، هزینه آن متفاوت خواهد بود.

به‌عنوان مثال چنان‌چه حمل‌ونقل آب با تانکر انجام شود، قیمت آن بالاتر از حمل با نیسان و کامیون است. چرا که حمل و انتقال آب با تانکر در واقع به معنی فروش آن به‌صورت عمده است. این امر هزینه حمل آب را افزایش می‌دهد. در هر صورت شرکت بارنت اصفهان قیمت معقول و منصفانه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

نکته مهم اینکه کاربران می‌توانند قبل از سفارش، از قیمت و هزینه حمل بار خود در لحظه مطلع شوند. همچنین در پایان سفارش، می‌توانند فاکتور نهایی سرویس را در تاریخچه سفارش‌های خود مشاهده کنید. در نهایت نسبت به چاپ آن اقدام کنند. جهت آگاهی بیشتر از قیمت‌ها می‌توانید به سایت بارنت مراجعه کنید.

 

کلام پایانی و راه‌های ارتباطی با کارشناسان سرویس آب رسان بارنت اصفهان

سرویس آبرسان بارنت اصفهان به‌عنوان یکی از معتبرترین سرویس‌های فروش آب تانکری در اصفهان است. این سرویس جهت مصارف مختلف مانند استخر، ساختمان‌سازی، فضای سبز، دام، باغ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین آماده ارائه خدمات به مشتریان خود، با بهترین کیفیت و قیمت در طول شبانه روز حتی در روزهای تعطیل است.

شما به سادگی می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن بارنت و ورود به بخش سرویس آب رسان درخواست خود را ثبت کنید. کافی است هنگام ثبت سفارش، آدرس خود را به همراه نوع آب مورد نیاز (برای مثال، غیر آشامیدنی یا آشامیدنی) و همچنین میزان آب مورد نیاز ثبت کنید. سامانه به‌صورت خودکار، وسیله نقلیه مناسب حمل آب مورد نیاز شما را مطلع ساخته و سرویس‌دهی در سریع‌ترین زمان ممکن، به شما انجام می‌شود.

همچنین در صورتی‌ که امکان نصب اپلیکیشن بارنت اصفهان برای شما مهیا نیست و یا نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، به سادگی می‌توانید با کارشناسان سرویس آبرسانی با تانکر در اصفهان تماس تلفنی برقرار کنید تا بتوانید نیاز خود را مرتفع کنید. جهت دریافت اپلیکیشن سامانه حمل‌ونقل آنلاین بارنت اصفهان به صفحه اصلی سایت بارنت مراجعه نمایید.

gooooo

همچنین بخوانید