حمل بار با وانت‌ پراید، مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای انتقال بارهای سبک

توسط baarnet_blog
حمل و جابه‌جایی بار وانت پراید

یکی از بخش‌های مهم در انتقال اسباب و لوازم در اسباب‌کشی جابه‌جایی و حمل بار با وانت‌ پراید است. این موضوع نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر ایران اهمیت زیادی دارد. در واقع وانت‌ پراید یکی از خدمات شرکت باربری بارنت است که در راستای رفاه هر چه بیش‌تر کاربران و متقاضیان در اصفهان صورت می‌گیرد.

معمولاً شرکت‌های باربری به‌منظور اسباب‌کشی و حمل اثاثیه منزل از کامیونت و کامیون‌های مسقف با ظرفیت بار نسبتاً زیاد استفاده می‌کنند. اما در مواقعی که اسباب و لوازم افراد بسیار کم بوده یا مواردی که صرفاً تعداد کمی از وسایل و لوازم می‌بایست به مقصد مورد نظر حمل شوند؛ می‌توان برای به‌راحتی از وانت‌ پراید برای حمل‌ونقل کالا استفاده کرد. به این ترتیب در بسیاری از موارد حمل بار با وانت‌ پراید بسیار به‌صرفه و مناسب است. در ادامه مطلب به کاربردها و مزایای این خودرو، همچنین ظرفیت و هزینه حمل آن می‌پردازیم.

کاربرد وانت‌ پراید چیست وچه وسایلی را می‌توان با آن حمل کرد؟

معمولاً از این ماشین‌ برای حمل بارهای سبک درون‌شهری استفاده می‌شود. نکته جالب این‌که در صورت مسقف بودن وانت‌ پراید، می‌توان از آن برای حمل کالاهای کم‌حجم برون‌شهری هم استفاده کرد. از سوی دیگر به‌دلیل ایمنی مناسب و همچنین وجود فضای کافی در قسمت اتاق بار این خودروها؛ امکان حمل بار با وانت‌ پراید برای بسیاری از اسباب و لوازم منزل و حتی شرکت‌ها و موسسات هنری، خدماتی، فرهنگی، فروشگاه‌ها و… وجود دارد. این لوازم از این قبیل هستند:

  • کتاب، وسایل نوشت‌افزاری و لوازم تحریر
  •  گاوصندوق‌های متوسط یا کوچک
  •  مبلمان و میز و صندلی (البته در صورت کم‌حجم و سبک بودن)
  •  لوازم ساختمانی
  •  لوازم خانگی نظیر ماشین ظرف‌شویی، لباس‌شویی، اجاق‌گاز و …
  • وسایل شخصی یا اداری
  •  فرش و موکت
  • جعبه‌ها و کارتن‌های کوچک

بنابراین اگر قصد دارید وسایل و لوازم منزل یا محل کار خود را با استفاده از وانت‌ پراید حمل و جابه‌جا کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در بارنت برای دریافت خدمات باربری در اصفهان ما تماس بگیرید. در این‌صورت علاوه‌بر دریافت مشاوره‌های لازم، حمل بار با وانت‌ پراید را با بهترین کیفیت و ایمنی تجربه کنید.

مزایای حمل بار با وانت‌ پراید در بارنت اصفهان

همان‌طور که گفته شد در مواردی که حجم بار کم باشد از وانت‌ پراید برای جابه‌جایی وسایل استفاده می‌شود. این‌کارعلاوه‌بر این‌که مزایای بی‌‍شماری برای مشتریان دارد، برای کارکنان شرکت باربری بارنت نیز مفید خواهد بود. این مزایا عبارتند از:

  • سهولت حمل‌ونقل اسباب و اثاثیه
  •  کاهش هزینه‌های باربری
  •  صرفه‌جویی در زمان
  • سرعت بالای سرویس‌دهی
  • مشکلات عبور و مرور کم‌تر در مبدأ و مقصد
  • سازگاری با محیط زیست
  • مجهز به ترمز ضد قفل
  • مصرف سوخت پایین مطابق با استانداردهای ملی
  • حمل کالاهای سبک در مسیرهای درون‌شهری
  • دارای قابلیت نصب کیسه هوای سرنشین و راننده
  • حمل کالاهای سبک در مسیرهای بین‌شهری در صورت مسقف بودن وانت‌ پراید
  • برخورداری از ایمنی و استاندارد بالا برای پاسخ‌گویی در تصادفات، به‌دلیل دارا بودن اتاق با قابلیت متنوع

ظرفیت وانت‌ پراید

دیدن یک وانت‌ پراید که به اندازه یک کامیون بار جابه‌جا می‌کند، صحنه‌ای آشناست. هرچند که حمل اسباب و اثاثیه منزل با این خودرو اصلاً ایرادی ندارد اما وقتی بار حمل شده بیش از ظرفیت آن باشد، یک مشکل جدی است! باید به این نکته هم توجه کرد که گرچه بزرگ یا کوچک بودن خودرو نشان‌دهنده توان و ظرفیت آن برای حمل بار نیست اما برای این‌که بار سالم به مقصد برسد باید از وسیله نقلیه‌ای با توان و ظرفیت مناسب استفاده کرد.

از سوی دیگر هزینه حمل بار با وانت‌ پراید کم‌تراز کامیون‌های بزرگ حمل بار است. این موضوع دلیل نمی‌شود تا هر مقدار باری را با این ماشین جابه‌جا کرد. چرا که ظرفیت وانت‌ پراید محدود است. از طرفی با توجه به نوع آن، از نظر اتاق‌دار یا بدون اتاق بودن؛ این وانت به‌منظور حمل کالاها تا وزن مشخصی طراحی شده است(حداکثر600 کیلوگرم) و ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری را وارد کند. بنابراین برای حمل کالاهای درون‌شهری و بین‌شهری، می‌بایست از وانت‌ پراید با ظرفیت مناسب استفاده ‌شود. به عبارت دیگر، حجم و وزن بار مورد نظر، باید متناسب با ظرفیت و اندازه خودرو باشد.

هزینه حمل بار با وانت‌ پراید در بارنت اصفهان

قیمت حمل بار با این وسیله نقلیه، با توجه به نرخ مصوب در اتحادیه باربری اصفهان مشخص می‌شود. از طرفی هزینه حمل و جابه‌جایی لوازم و کالاها توسط وانت‌ پراید با توجه به مسافت و حجم بار برآورد می‌شود. به‌عنوان مثال، چنان‌چه حمل بار به شهرستان صورت گیرد؛ هزینه باربری و حمل کالا با توجه به دوری راه، همیشه بیش‌تر از هزینه باربری درون‌شهری است! از آن‌جا که قیمت حمل بار با وانت‌ پراید به موارد متعددی بستگی دارد.

سخن پایانی

شرکت باربری و اتوبار بارنت دارای انواع وانت با بدنه محکم است. وانت‌پراید هم یکی از وسایل نقلیه بسیار کاربردی به‌شمار می‌رود.  شرکت بارنت دراستان اصفهان برای جا‌به‌جایی اثاثیه و لوازم سبک، همچنین انواع کالای تجاری و بارهای اداری کم‌حجم از وانت‌ پراید استفاده می‌کند. در واقع برای جابه‌جایی‌های کوچک از وانت‌ پراید استفاده می‌شود. اگر بار کمی دارید و قصد جابه‌جایی آن‌را دارید؛ اتوبار بارنت برای شما سرویس وانت‌ پراید را در نظر گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس، ضمن صرف هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه، لوازم خود را به آرامش خیال به مقصد جدیدتان انتقال دهید. چنان‌چه شما هم در اصفهان نیاز به خدمات حمل بار با وانت‌ پراید را دارید می‌توانید به سایت بارنت و یا اپلیکیشن بارنت مراجعه کرده و علاوه بر دریافت راهنمایی‌های لازم از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای، جابه‌جایی راحت و بی‌دردسری را نیز تجربه کنید.

همچنین بخوانید