باربری اشترجان، حمل بار و جابه جا به شهرک اشترجان، کمشچه و تیران

توسط seomanagementer
باربری اشترجان

چگونه باربری اشترجان انجام می شود؟ شهرک صنعتی اشترجان، یکی از شهرک های مهم است که انواع کارخانجان تولیدی و صنایع مخنلف از جمله ماشین سازی و صنایع فلزات را در خود جای داده است. به دلیل فاصله ای که این شهرک تا اصفهان دارد، مقوله باربری به شهرک اشترجان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بارنت ارایه دهنده انواع خدمات حمل نقل و باربری، خدمات بسته بندی به شهرک اشترجان یا ایمان شهر است. این شرکت دارای انواع خودروهای حمل مختلف در اصفهان که مقوله حمل و جابه جایی را سهولت بخشیده است. .

باربری شهرک صنعتی اشترجان

اشترجان را به عنوان یک یاز اولین شهرک های صنعتی در ایران می شناسند. که شرکت ها و کارخانجات تولیدی بسیار از جمله ماشین سازی را در خود جای داده است. از عمده صنایع می توان به این موارد اشاره کرد:

  • صنایع فلزی
  • لاستیک سازی
  • پلاستیک سازی
  • سلولزی
  • برق و الکترونیک

به طور حتم هر کدام از این صنایع به حمل مواد اولیه یا سرویس ایاب و اذاب کارکنان نیاز دارند که همگی آنها تحت نام باربری در اصفهان توسط  شرکت بارنت به طور کامل انجام می پذیرد.

تعیین نرخ میزان کرایه حمل باربری اشترجان

با توجه به نوسان های قیمت باربری در اصفهان، به صورت کامل نمی توانیم نرخ کرایه ثابتی را ارایه کنیم. شما عزیزان برای استعلام قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ما : 35703100-031

همین به صورت انلاین نیز می توانید سفارش بار خود را انجام دهید.

واحد باربری به شهرک اشترجان در بارنت

گروه باربری اصفهان بارنت متشکل از واحد مختلف که وظیفه خدمت رسانی در جهت حمل انواع مواد اولیه، محصولات، منسوجات به نقاط مختلف کشور را دارند. یکی از این واحدها، واحد باربری اشترجان است.

با برقراری تماس یا از طریق اپلیکیشن بارنت می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

جمع بندی حمل بار اشترجان

شهرک اشترجان، در فاصله 35 کیلومتری از شهر اصفهان، در شهرستان فلاورجان و در دامنه شمالی رشته کوه اشترجان و در مجاورت جاده سیمان سپاهان واقع گردیده است. این فاصله و این صنایع اطراف می طلبد که به مقوله باربری در اشترجان اهمیت ویژه ای شود.

 

gooooo

همچنین بخوانید