باربری سنگ اصفهان

حمل انواع سنگ در اصفهان

توسط seomanagementer
باربری سنگ اصفهان

یکی از دغدغه‌های پیمانکاران ساختمانی و افرادی که در زمینه ساخت‌وساز در اصفهان فعالیت می‌کنند، پیدا کردن بهترین شرکت باربری سنگ اصفهان است. چراکه حمل سنگ‌ها و مصالح ساختمانی بسیار اهمیت دارد و باید توسط افرادی انجام شود که تجربه کافی و مهارت برای حمل سنگ اصفهان دارند.

برای دریافت مشاوره، قیمت و ثبت درخواست می توانید با شماره 0313302 تماس بگیرید.

حمل انواع سنگ در اصفهان

حمل انواع سنگ در اصفهان توسط شرکت‌های باربری مجرب انجام می‌شود که از ماشین‌آلات مخصوص برای حمل مصالح ساختمانی استفاده می‌کنند. ساختمان‌سازان و پیمانکاران نیاز دارند تا مصالح ساختمانی مورد نیاز آن ها مانند انواع سنگ، با رعایت نکات ایمنی حمل شوند تا بار آن ها از هرگونه آسیب دیدگی محافظت شود.

سنگ‌ها که معمولاً برای نماکاری ساختمان و سایر قسمت‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای کاربردهای به خصوصی هستند. بعضی از سنگ‌ها که مخصوص نما و زیباکاری هستند، بسیار ظریف و شکننده بوده و ممکن است به خاطر بی‌احتیاطی در حین جابجایی آسیب ببینند و بشکنند.

حتی بعضی از سنگ‌ها ممکن است در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران مقاومت چندانی نداشته باشد و دچار آسیب شوند. به همین خاطر شرکت‌های حمل و نقل انواع مختلف مصالح ساختمانی بایستی احتیاط را رعایت کنند و با نحوه جابجایی این نوع از سنگ‌ها آشنا باشند.

سنگ اسلب، سنگ ساختمانی، سنگ کوپ، سنگ‌های مرمر، گرانیت و تراورتن‌های مصنوعی جزو پرکاربردترین سنگ‌هایی هستند که برای ساختمان استفاده می‌شوند و دارای قیمت‌های بالایی هستند. به همین خاطر انتخاب یک شرکت باربری مناسب که بتواند با رعایت استانداردهای لازم، این سنگ‌ها را سلامت به مقصد برساند، ضروری است.

شرکت بارنت  یکی از شرکت‌های معتبر است که در این زمینه در شهر اصفهان فعالیت می‌کند و ضمن حمل انواع سنگ برای باربری شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان، حمل سنگ در سایر نقاط اصفهان را نیز انجام می‌دهد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه باربری سنگ در اصفهان

عوامل گوناگونی هستند که بر قیمت و هزینه باربری سنگ در اصفهان تأثیر دارند. از آنجا که انواع سنگ نما، سنگ راه پله، سنگ کف، قرنیز و سایر سنگ‌های دیگر برای ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، هزینه باربری آن ها با توجه به عوامل زیر تعیین می‌شود.

فاصله مبدأ تا مقصد

هرچه فاصله مبدأ تا مقصد بیشتر باشد، به خاطر مصرف سوخت و هزینه‌های استهلاک ماشین، قیمت کرایه بار نیز بیشتر می‌شود.

ارزش بار

انواع سنگ با توجه به نوع آن ها دارای قیمت‌های گوناگونی هستند. طبیعتاً حمل این گونه سنگ‌ها که قیمتی هستند، نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. به همین خاطر شرکت‌های باربری با توجه به ارزش سنگ و نوع آن، قیمت های گوناگونی برای کرایه در نظر می‌گیرند.

وزن بار

انواع سنگ، جزو بارهای سنگین هستند. بنابراین اگر وزن آن ها بیشتر از حد معمول باشد، ممکن است نیاز به استفاده از ماشین‌های بیشتری باشد و یا در صورت حمل آن ها با یک ماشین هزینه کرایه بار افزایش پیدا کند.

برای دریافت مشاوره، قیمت و ثبت درخواست می توانید با شماره 0313302 تماس بگیرید.

نکات مهم در حمل سنگ در اصفهان

بارگیری، حمل و تخلیه سنگ، نیاز به دقت و توجه ویژه‌ای دارد. چراکه ممکن است محموله‌های حساسی مانند سنگ نما به خاطر عدم رعایت نکات ایمنی بشکنند و باعث ضررهای مالی شوند. بهتر است هنگام جابجایی انواع سنگ بین تخته سنگ‌ها نوارهای پلاستیکی قرار بگیرد تا لبه‌های آن ها آسیب نبیند.

همچنین هنگام تخلیه سنگ باید در فضاهای سرپوشیده این کار انجام شود تا تحت شرایط جوی دچار مشکل نشوند.

معمولاً در شرکت‌های باربری سنگ‌ها را از سمتی که ساب خورده‌اند، به ترتیب روی یکدیگر قرار می‌دهند تا ساب آن ها به همان صورت اولیه باقی بماند. دیگر نکاتی که هنگام جابجایی سنگ‌های ساختمانی باید با آن ها توجه شود، عبارت‌اند از:

  • نزدیک‌ترین کارخانه به محل پروژه را برای خرید سنگ انتخاب کنید تا نیاز به جابجایی زیادی نداشته باشید.
  • یک مکان مناسب برای تخلیه سنگ در نظر بگیرید که سرپوشیده باشد.
  • برای چیدمان سنگ‌ها از اصول و روش استاندارد استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال سنگ های طولی را به حالت ایستاده و نهایتاً با شیب ۲۰ درجه کنار یکدیگر قرار دهید.

بیشتر بخوانید : باربری و حمل و نقل تجهیزات نمایشگاه

وسیله حمل و نقل سنگ به نقاط مختلف استان اصفهان

در باربری سنگ اصفهان با توجه به انواع سنگ قابل حمل، مانند سنگ اسلب، سنگ ساختمانی و سنگ کوپ، وسایل نقلیه متفاوتی انتخاب می‌شوند.

معمولاً از کامیون برای جابجایی سنگ در مسافت‌های کوتاه و بلند استفاده می‌شود. این کامیون‌ها که بسته به حجم و وزن محموله انتخاب می‌شوند، شامل کامیون‌های جفت توان و کامیون‌های تک توان هستند. کامیون‌های تک توان قابلیت حمل ۱۰ تن بار را دارند و برای جابجا کردن سنگ‌های ساختمانی و سنگ اسلب مناسب هستند.

کامیون‌های جفت توان که دارای اتاقک‌های بزرگ‌تری هستند، می‌توانند ۱۵ تن بار را جابجا کنند و بیشتر برای حمل سنگ به شهرستان‌ها مناسب هستند.

تریلی نیز یکی دیگر از وسایل مناسب برای حمل و نقل انواع سنگ مسافت های طولانی مانند شهرستان‌های دیگر است. بعضی دیگر از وسایل نقلیه که برای جابجایی انواع مختلف سنگ کاربرد دارند، عبارت‌اند از:

  • لیفتراک
  • تریلی
  • ترانزیت
  • تریلی خرک
  • تریلی کفی

سخن پایانی

یکی از خدمات ارائه شده در شرکت بارنت، حمل سنگ اصفهان است که با استفاده از بهترین خودروهای حمل سنگ انجام می‌شود. در این شرکت از تجهیزات پیشرفته برای جابجایی، بار زدن و تخلیه انواع سنگ استفاده می‌شود تا محموله به سلامت کامل به مقصد برسد.

همچنین بخوانید