حمل و نقل و جابجایی پیانو در اصفهان توسط بارنت

توسط seomanagementer

حمل و جابجایی پیانو در اصفهان یکی از مهم ‌ترین و حساس‌ ترین مراحل در اسباب‌ کشی و جابجایی وسایل است. برخی افراد نگران حمل آن هستند زیرا پیانو یکی از گران بهاترین سازها است و جابجایی آن نیازمند دقت و مهارت زیادی است. شرکت بارنت می‌تواند به راحتی و با بهترین روش‌‌‌‌‌‌‌ها این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه جابجایی پیانو در اصفهان
بسته ‌بندی پیانو یکی از مهمترین مراحل برای جابجایی و حمل آن است چون باعث می‌شود تا کمترین خسارت و صدمه به ساز وارد شود. پیانوها برای بسته ‌بندی و جابجایی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • پیانوهای چرخ ‌دار
  • پیانوهای بدون چرخ

قبل از بسته‌ بندی و جابجایی پیانو، باید توجه کنید که پایه‌ های پیانو قابل جداسازی هستند یا نه. اکثر شرکت‌ های تولید کننده پیانو محصول خود را به گونه ‌ای طراحی می‌ کنند که امکان جداسازی پایه‌ ها وجود دارد. بنابراین کارگران می‌توانند به راحتی پایه ‌ها را جدا کرده و بدنه را با کاور و لایه‌ های پلاستیکی (استرچ رپ) پوشانده و با تسمه یا طناب بسته ‌بندی کنند. برای بسته ‌بندی کامل پیانو به ضربه گیر و چسب هم نیاز است تا این مرحله به طور کامل انجام شود.
برای بسته‌ بندی پیانوهایی که پایه آنها جدا نمی شوند، می ‌توان علاوه بر استرج رپ، از پتو یا پارچه‌ های ضخیم هم استفاده کرد. برای جا به جایی راحت تر این نوع پیانو می‌توان از چرخ‌های بزرگ یا HAND TRUCK نیز استفاده کرد.
بعد از مرحله‌ بسته‌ بندی، ساز توسط کارگران به داخل ماشین حمل بار منتقل و به مقصد برده می ‌شود. برعکس تمامی مراحل باید در مقصد هم تکرار شود تا ساز بدون آسیب در محل جدید قرارداده شود. دراین مرحله، پوشش بسته‌ بندی ساز باز شده و پایه‌ ها مجددا به آن متصل می‌ شوند.

نکات مهم قبل از جابجایی پیانو
پیانوها به سه دسته‌ کلی تقسیم می‌شوند:

  • پیانو بزرگ ( GRAND PIANO)
  • پیانوی دیواری ( VERTICAL PIANO)
  • پیانو دیجیتال (DIGITAL PIANO)

این پیانوها از نظر سایز، حجم و ابعاد متفاوت هستند، بنابراین جابجایی آنها نیازمند تکنیک و وسایل خاصی است. همچنین برای حمل و جابجایی پیانو نیازمند نیروهای باتجربه در این زمینه هستیم و توصیه ما به شما این است که برای جابجایی ساز خود حتما از شرکت‌های باربری در اصفهان کمک بگیرید و شخصا اقدام به این کار نکنید.
برای جابجایی پیانو باید به نکات زیر توجه کنید:
1. به دلیل حساسیت که این ساز دارد، حرکت دادن و جا به جایی آن به خصوص پیانوهای رویال یا گرند، لازم است به آرامی و با قت انجام شود.
2. جا به جایی پیانوهایی که چرخ دارند راحت تر است ولی برای اکثر مدل‌ ها که فاقد چرخ می ‌باشند، حتما باید آن را به آرامی بلند کرده و اقدام به بسته‌ بندی کرد.
3. جا به جایی این ساز نیروهای قوی و با تجربه است.
4. حمل و جا به جایی پیانو باید به گونه ای باشد که بدنه، کلید و پایه‌ های ساز هیچ گونه ضربه، خراش و آسیبی نبیند.
نحوه محاسبه هزینه ‌های حمل و جابجایی پیانو در اصفهان
هزینه جابجایی پیانو بستگی به وزن، ابعاد، شکل و اندازه راه ‌پله و تعداد طبقات می ‌تواند متفاوت باشد.
هزینه ‌های حمل و جا به جایی پیانو به موارد زیر بستگی دارد:

  1. مسافت جابجایی ساز از مبدا به مقصد
  2. مسیر جابجایی برای نیروهای انسانی
  3. وزن و ابعاد پیانو
  4. درنظر گرفتن بیمه جا به جایی برای ساز (ساز می‌تواند شامل بیمه یا فاقد آن باشد).

چرا بارنت را برای جابجایی پیانو در اصفهان انتخاب کنیم؟
برای حمل و جابجایی انواع پیانوهای آکوستیک یا دیجیتال به صورت تخصصی در اصفهان، می‌ توانید از مجموعه‌ بارنت کمک بگیرید. بارنت برای جا به جایی ساز شما از نیروهای متخصص و با تجربه و همچنین ماشین‌ های مجهزاستفاده می‌ کند. بنابراین دیگر نیازی به نگرانی برای جا به جایی پیانو نیست.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم از افراد و شرکت های معتبر برای حمل وسایل گرانبهای خود استفاده کنید چرا که برخی اسیب ها به لوازم تجهیزالات شما غیر قابل جبران است. اکنون نوبت شماست؛ معیارهای شما برای انتخاب یک شرکت باربری معتبر چیست؟ نظرات و دیدگاه های خود را با ما و سایر همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

gooooo

همچنین بخوانید