اپلیکیشن حمل بار بارنت و تأثیر آن بر افزایش کیفیت باربری

توسط baarnet_blog
اپلیکیشن باربری بارنت

اپلیکیشن حمل بار بارنت یک سرویس جدید برای باربری در اصفهان محسوب می‌شود. از آن‌جایی‌که این اپ امکانات خاصی را برای صاحبان بار، رانندگان و شرکت باربری دارد، فرایند حمل‌ونقل کالا را راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. در این اپلیکیشن با ثبت سفارش بار توسط صاحب آن، بار مورد نظر در قالب پیشنهاد برای رانندگان واجد شرایط سفارش ثبت شده، ارسال می‌شود. دقت کنید که برای ثبت سفارش باید اطلاعاتی مانند مبدأ و مقصد، نوع وسیله باربری و قیمت مشخص شود.

رانندگان می‌توانند با دیدن آن، قیمت پیشنهادی مد نظر خود را ارائه دهند. حالا بین راننده‌ها مزایده‌ای برگذار می‌شود. به‌گونه‌ای که هر کدام قیمت پیشنهادی خود را عنوان می‌کند. صاحب بار با بررسی این گزینه‌ها، می‌تواند مناسب‌ترین راننده را انتخاب و در نهایت بار خود را به او بسپارد. در این مقاله قصد داریم به خدمات و ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن حمل بار بارنت به‌طور مفصل بپردازیم.

مطالعه بیشتر: موارد ممنوعه و شرایط حمل بار اینترنتی

اپلیکیشن حمل بار بارنت

اپلیکیشن حمل بار بارنت در استان اصفهان

ویژگی‌های اپلیکیشن بار بارنت

با اینترنتی شدن اکثر کسب‌وکارها و مشاغل، نیاز است که شرکت‌های حمل‌ونقل نیز از این فضا استفاده کنند. بارنت هم با داشتن راننده‌های مجرب، ماشین‌های حمل بار مناسب و کارگرانی حرفه‌ای خدمات خود را از طریق اپ به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه ویژگی‌های اپلیکیشن باربری بارنت را بیان می‌کنیم.

مطالعه بیشتر: اسباب کشی آنلاین و نقش آن در تجربه یک حمل‌‌ونقل راحت و بی دردسر

رانندگان قابل اعتماد در شرکت بارنت

شرکت بارنت با استفاده از اپلیکیشن خود رانندگان واجد شرایط را استخدام می‌کند. به‌این صورت که همه مدارک و مجوزهای لازم آن‌ها را از قبل تحویل گرفته، بررسی کرده و سپس به اپلیکیشن حمل بار افزوده می‌شوند.

تعیین نوع ماشین

به کمک اپلیکیشن حمل‌ونقل بارنت می‌توانید نوع ماشین مورد نیاز خود را برای انتقال انتخاب کنید. در این راستا بر اساس حجم، اندازه و میزان بار، به شما پیشنهاد هایی داده می‌شود. بنابراین می‌توانید به‌راحتی وسیله نقلیه‌ای که مورد نیاز شماست را انتخاب کنید. نکته قابل توجه این‌که مشخصات کامل ماشین شامل میزان فضا برای بارگیری، ابعاد، شماره پلاک و … در اپلیکیشن حمل بار بارنت به‌طور کامل نشان داده می‌شود.

مشخص بودن راننده ماشین

علاوه‌بر اطلاعات ماشین، مشخصات راننده شامل نام، سوابق کاری، شماره تلفن و میزان امتیازی که از سایر کاربران دریافت کرده نیز نمایش داده می‌شود. بنابراین شما با مشاهده نظرات و امتیاز کاربران می‌توانید راحت‌تر به راننده اعتماد کرده و اسباب و لوازم خود را به او بسپارید.

تعیین مبدأ و مقصد در اپلیکیشن بارنت

یکی از مشکلاتی که در ثبت سفارش تلفنی ممکن است پیش بیاید این است که خودروی حمل بار در رسیدن به مبدأ یا مقصد، مسیری اشتباه را انتخاب می‌کند. در این‌صورت علاوه‌بر این‌که مصرف سوخت برای راننده بیش‌تر می‌شود، زمان هم از دست می‌رود. اما در اپلیکیشن حمل بار با این مسائل اصلاً مواجه نخواهید بود. به این ترتیب شما مبدأ و مقصد را از روی نقشه گوگل مپ مشخص می‌کنید و رانندگان متخصص بارنت، خود را در کم‌ترین زمان ممکن به آدرس مشخص شده، می‌رسانند.

امکان ردیابی بار با اپلیکیشن حمل بار

در حمل‌ونقل بار به شیوه سنتی، هیچ‌گاه امکان ردیابی وسایل به‌صورت دقیق وجود ندارد. در حالی‌که در اپ حمل بار با وارد شدن به حساب کاربری خود قادر هستید باری که سفارش داده‌اید را به‌طور آنلاین ردیابی کرده و از محل دقیق آن آگاه شوید. اپلیکیشن حمل بار علاوه بر کمک به صاحبان کالا در رصد لحظه‌ای بار، به رانندگان هم در کم شدن تعداد پاسخ‌ها کمک بزرگی می‌کند.

پرداخت هزینه مصوب

یکی از مشکلات عمده در سفارش‌ها، متغیر بودن قیمت‌هاست. به این‌صورت که هزینه‌ای که در پایان جابه‌جایی گرفته می‌شود از میزان توافق شده در ابتدای کار بیش‌تر است. اما وقتی‌که سفارش خود را توسط اپلیکیشن باربری ثبت می‌کنید، از همان ابتدا هزینه‌ها برای هر نوع ماشین باربری مشخص است. بنابراین در آخر کار همان هزینه را بدون هیچ افزایشی و به‌صورت آنلاین پرداخت می‌کنید. بنابراین از انعام هم خبری نیست.

منظم بودن ارسال

یکی از چالش‌هایی که در ثبت سفارش بار تلفنی با آن مواجه هستید، بی‌برنامه‌گی‌ها و بدقولی‌هایی است که رخ می‌دهد. از جمله دیر به مقصد رسیدن راننده یا تأخیر در رسیدن به مبدأ. البته اغلب این بی‌نظمی‌ها به‌علت عدم برنامه‌ریزی براساس مواردی نظیر شرایط جوی، ترافیک و .. است. از سوی دیگر زمانی‌که یک سفارش با اپلیکیشن بارنت ثبت می‌شود، با توجه به تاریخ و روز درخواست سفارش؛ مسافت، شرایط جوی و ترافیک احتمالی در آن ساعت از روز، پیش‌بینی شده و بر اساس آن زمان رسیدن بار اعلام می‌شود.

یکی از دلایل محبوبیت اپلیکیشن حمل بار بارنت این است که بسیار منظم کار می‌کند. به این‌صورت که درست در همان ساعت و تاریخی که مشخص کرده‌اید، وسایل را تحویل گرفته و هیچ بدقولی صورت نمی‌گیرد. البته ممکن است راننده با حوادث غیرمترقبه‌ای نظیر تصادف مواجه شود که باعث تأخیر او می‌شود که آن‌هم از طریق پیامک به صاحب کالا اعلام می‌شود.

امکان لغو سفارش در اپلیکیشن حمل بار بارنت

یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن بارنت، امکان لغو سفارش است. سؤال مهم این‌ است که در چه مرحله‌ای از سفارش می‌توان آن‌را لغو کرد؟ چنان‌چه صاحب بار، سفارش را قبل از صدور بارنامه لغو کند، دیگر نیازی به پرداخت جریمه نیست. ولی اگر بعد از صدور بارنامه لغو شود، باید هزینه بارنامه پرداخت شود. در صورتی‌که بارنامه صادر و بارگیری هم توسط راننده انجام شده باشد، می‌بایست تمام مبلغ به‌طور کامل پرداخت شود.

کلام پایانی

اپلیکیشن حمل بار بارنت با فراهم آوردن بستری مطمئن در فضای اینترنت، همواره آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. صدور بیمه نامه آنلاین، بارنامه الکترونیکی و پشتیانی از خدمات مفید اپلیکیشن بارنت هستند. نکته قابل توجه این‌که اپلیکیشن باربری بارنت همیشه مطابق با نسخه‌های روز اندروید و ios است. بنابراین صاحبان بار و رانندگان می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده و با آن، کار کنند. از آن‌جایی‌که این اپ کاربری آسانی دارد؛ حتی افرادی‌که به دنیای اپلیکیشن‌ها خیلی وارد نیستند هم می‌توانند به‌راحتی با آن، کار کنند.

gooooo

همچنین بخوانید