استخدام راننده نیسان در اصفهان – با بارنت بیکار نمی مانید

توسط baarnet_blog
استخدام راننده نیسان

استخدام راننده نیسان در اصفهان در مجموعه باربری بارنت صورت می پذیرد. بارنت یک اپلیکیشن حمل بار بوده که شما به راحتی می توانید در خانه یا هر جایی که هستید، و فقط با چند اشاره بر روی گوشی موبایل خود، راننده را به مبدا حمل بار روانه سازید.

امروزه حمل کالا بسیار آسان تر از گذشته می باشد. دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری افراد به دنبال اشخاصی باشند که دارای وانت بوده و می تواند بار آن ها را جا به جا نمایند. البته هنوز هم بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند. در حالت کلی یک شخصی که دارای وسیله نقلیه حمل بار است، می تواند در شرکت های باربری اصفهان مشغول به کار شود.

استخدام راننده با نیسان وانت

در مجموعه باربری بارنت ما به استخدام راننده نیسان در اصفهان پرداخته ایم. کلیه افرادی که دارای گواهی نامه معتبر می باشند و سابقه کار در زمینه حمل بار را دارا هستند می توانند در بارنت استخدام شوند. اما نکته ای که در این جا لازم است به آن بپردازیم این بوده که باید توانایی کار در ساعات طولانی را نیز داشته باشید.

بارنت در مسیرهای داخل شهری و خارج شهری فعالیت می نماید.

استخدام راننده نیسان در اصفهان برای مسیرهای زیر

استخدام راننده نیسان در اصفهان

استخدام راننده نیسان در اصفهان

راننده باید بتواند برای تمامی مسیر ها بار و کالای مشتریان را جابه جا نماید. کاری که راننده انجام می دهد، فقط حمل کالا با نیسان است. مسئولیت حمل بر عهده نیروی کمک بار یا مشتری می باشد.

حمل بار برون شهری اصفهان برای مسیرهای:

اصفهان به نائین

اصفهان به فلاورجان

اصفهان به کاشان

اصفهان به آران و بیدگل

اصفهان به اردستان

اصفهان به شاهین شهر

اصفهان به سمیرم

اصفهان به دهاقان

اصفهان به خور

اصفهان به خمینی شهر

اصفهان به زرین شهر

اصفهان به مبارکه

اصفهان به دولت آباد

اصفهان به فلاورجان

اصفهان به نطنز

اصفهان به خوانسار

اصفهان به ورزنه

اصفهان به شهرضا

اصفهان به فولاد شهر

اصفهان به تیران

اصفهان به زرین شهر

و دیگر شهرها و روستاها امکان پذیر می باشد.

خدمات باربری 24 ساعته می باشد

رانندگان باید بتوانند به صورت شبانه روزی کار کنند. البته کار به صورت شیفتی بوده و این طور نیست که شما در تمامی ساعات شب کار کنید. بلکه زمان ها را ما میان رانندگان جابه جا می کنیم.

در روزهای تعطیلات رسمی و جمعه ها نیز حمل بار توسط مجموعه ما انجام می شود. بیشترین فعالیتی که ما توسط وانت بارها و نیسان بار ها انجام می دهیم، حمل اسباب و اثاثیه منزل می باشد.

استخدام راننده نیسان در اصفهان برای اسباب کشی

اسباب کشی فرآیندی زمان بر می باشد. چرا که افراد باید وسایل خود را بسته بندی نمایند و به کامیون های حمل بار و وانت بارها حمل نمایند. بسیاری از افراد نمی توانند به تنهایی چنین کاری را انجام دهند. پس باید کسانی باشند که به آن ها در طی فرآیند حمل، بسته بندی، ارسال و جابه جایی بار کمک کنند.

به همین دلیل ما در بارنت صفر تا صد اسباب کشی در اصفهان را انجام خواهیم داد. نیروهای ما به منزل شما می آیند و کالاهای شما را به اصولی ترین شکل ممکن بسته بندی می نمایند.

استخدام راننده نیسان در اصفهان به منظور جابه جایی کالای مشتریان به مقصد مورد نظرشان می باشد.

البته در صورت تمایل می توانید به عنوان نیروی کمک بار نیز مشغول به کار شوید. در این صورت دستمزدی جداگانه را دریافت خواهید نمود.

با چه خودروهایی می توان در بارنت استخدام شد؟

کلیه افرادی که دارای وانت بار هستند می توانند در بارنت استخدام شوند. نیسان زامیاد، نیسان زامیاد آپشنال، پراید وانت، پیکان وانت ، نیسان آبی و کاپرا از دسته خودروهای حمل باری بوده که افراد در صورت داشتن آن ها می توانند مشغول به کار شوند.

استخدام راننده وانت در اصفهان

نیسان های آبی به دلیل این که تحمل وزن بسیار زیادی دارند و می توانند بار را تا حجم زیادی جابه جا کنند برای حمل بار بسیار مناسب می باشند. استخدام راننده وانت در اصفهان با کلیه تجهیزات ایمنی صورت می پذیرد. به همین منظور شما به عنوان راننده باید مدام وضعیت خودروی خود را چک و بررسی کنید. و برای فصول سرد سال از چادر برای نیسان باید حتما استفاده شود تا بار مشتریان آسیبی نبیند.

بهترين روش تميز كردن شيشه ماشین برای انواع لکه ها

سوالات متداول

برای استخدام به مدرک تحصیلی خاصی احتیاج می باشد؟

خیر. مدرک تحصیلی شما برای ما اهمیت زیادی ندارد و فقط باید خواندن و نوشتن و محاسبه کردن را بلد باشید و بتوانید صورت حساب را یادداشت نمایید. کلیه سفارش گیری ها در بارنت به شکل آنلاین صورت می پذیرد و مشتریان می توانند در داخل اپلیکیشن هزینه حمل بار را پرداخت نمایند.

آیا با استخدام در بارنت بیمه خواهیم شد؟

خیر. پوشش بیمه ای همچون بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی وجود ندارد و رانندگان می توانند به صورت خویش فرمایی خودشان را بیمه کنند. عیدی و دیگر مزایا نیز پرداخت نخواهد شد و رانندگان هزینه حمل بار را از مشتری دریافت می نمایند و مقداری را به عنوان حق کمسیون باید به شرکت بارنت پرداخت نمایند.

آیا برای استخدام در بارنت باید وسیله نقلیه برای خودمان باشد؟

استخدام راننده نیسان در اصفهان با ضوابطی صورت می پذیرد و افراد باید حتما خودشان دارای نیسان وانت بوده و ماشین نیز به نام خودشان باشد. به دلیل برخی مسائل امنیتی در حوزه حمل بار و برخورداری از پوشش بیمه باربری بهتر است که نیسان برای خود راننده باشد.

آیا بارنت تحت پوشش بیمه باربری است؟

بله. رانندگان تحت پوشش بیمه باربری قرار خواهند گرفت و در صورتی که در حین حمل کالا ماشین حمل بار آسیبی ببیند و یا تصادفی صورت پذیرد، خسارت وارده را بیمه باربری پرداخت خواهد نمود. ولی باید حتما رانندگان از بیمه بدنه، شخص ثالث و مسئولیت برخوردار باشند.

مجموعه دارای بیمه آتش سوزی نیز می باشد.

برای استخدام سوابق کاری الزامی است یا خیر؟

بهتر است که حداقل یکسال سابقه حمل بار در مسیرهای بین شهری و خارج از شهری را داشته باشید. گواهی نامه پایه دوم رانندگی برای استخدام الزامی می باشد.

اما ارائه گواهی سوء پیشینه از ملزومات بوده و رانندگان باید به لحاظ وضعیت جسمی و سلامت روانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند.

همچنین بخوانید