نیسان بار آنلاین ایمن برای حمل بار به سراسر کشور

توسط خانم عرب
نیسان بار آنلاین ایمن برای حمل بار به سراسر کشور

نیسان بار آنلاین به راحتی بار شما را به سراسر کشور، حمل و ارسال و جابه جا می نماید. برای خرید جهیزیه به بازار مراجعه نموده اید و تصمیم دارید که یک روزه کلی وسایل را خریداری نمایید. برای حمل این وسایل شما می توانید به راحتی با باربری ها در ارتباط باشید تا سریعا به منطقه یا خیابانی که در آن قرار دارید، ماشینی را برای حمل بار ارسال کنند. نیسان بار آنلاین آماده است تا خرید شما را به همه جای ایران ارسال کند.

نیسان بار اصفهان به صورت اینترنتی

نیسان بار اصفهان به صورت اینترنتی 

امروزه تمامی مشاغل از حالت سنتی خارج شده و به شکل آنلاین فعالیت می کنند. باربری ها هم می توان گفت به شکل نیمه سنتی فعالیت می کنند. بارنت این امکان را برای مشتریان فراهم آورد تا بدون مراجعه به دفتر باربری در اصفهان و بدون برقرار کردن تماس تلفنی وارد اپلیکیشن شده و سفارش حمل بار را داشته باشند.

انواع کامیون های حمل بار و نیسان بار آنلاین در اصفهان آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و هر نوع باری را حمل می نمایند.

اگر برای خرید جهیزیه به تهران سفر نموده اید و حالا قصد دارید که به همراه بار به اصفهان بازگردید، می توانید از مجموعه باربری بارنت تقاضای نیسان بار آنلاین را داشته باشید.

در صورتی که حجم بار بسیار زیاد باشد و نیسان نتواند آن حجم از بار شما را حمل نماید، کامیون های حمل بار این کار را انجام می دهند.

ایمنی حمل با نیسان بار آنلاین

بسیاری از ما افراد فکر می کنیم که نیسان بارها به راحتی در جاده چپ می کنند و احتمال آسیب به بار بسیار زیاد می باشد. ولی باید بدانید که چنین فرضیه ای از اساس غلط بوده و در وضعیت مطلوب می توانند ایمنی بالایی را برای حمل بار ایجاد نمایند.

نیسان بار آنلاین

حمل همه نوع کالایی توسط نیسان بار آنلاین به ایمن ترین شکل ممکن انجام می شود.

در مجموعه باربری بارنت ما از مجرب ترین رانندگان برای حمل بار و کالای شما بهره برده و می بریم. رانندگان ما دارای گواهی سوء پیشینه بوده و به لحاظ وضعیت جسمانی در سلامتی مطلوبی به سر می برند.

همچنین ما از نیروهای کمک بار نیز برای حمل ایمن بار بهره می بریم. شما می توانید برای جابه جایی بار تقاضای نیروی کمک بار را داشته باشید.

بسیاری از خانه ها آپارتمانی بوده و دارای آسانسور حمل بار نمی باشند. به همین دلیل ما نیروهایی را آموزش داده ایم تا به شما در حمل ایمن بار کمک کنند.

اما مسئله ی دیگر چیدن بار داخل نیسان بار است که باید بر اساس میزان حساس بودن بار چیده شوند که این کار را نیروهای ما انجام می دهند.

حمل کالاهای ممنوعه توسط نیسان بار

اساسا چه نوع باری حمل آن ممنوع بوده و بارنت آن را حمل نمی کند؟

  • حمل انواع حیواناتی همچون: گوسفند، گاو و دیگر حیوانات اهلی و وحشی چه به صورت زنده و چه به صورت مرده ممنوع است و بارنت مسئولیت حمل و جابه جایی آن ها را نمی پذیرد.
  • حمل انواع مواد منفجره مثل ترقه و نارنجک که در چهارشنبه سوری ها مورد استفاده قرار می گیرد، ممنوع است.
  • حمل هر کالاهایی که ماهیت اشتعال زایی داشته باشد نیز توسط بارنت و نیسان بار آنلاین این مجموعه حمل نمی گردد.
  • هر کالای حساسی که امکان شکستن آن وجود داشته باشد، فقط با تعهد نامه ای که شما امضا نموده اید حمل می شود. به طور مثال آکواریوم پر از آب و ماهی را ما حمل نمی کنیم. ولی آکواریوم خالی قابل حمل می باشد.
  • مصالح ساختمانی نیز در صورتی که درست بسته بندی شوند، قابل حمل می باشند. به طور مثال ما یک وانت پر از شن و ماسه را حمل نمی کنیم. و فقط سیمان و ماسه شن در صورتی که درست بسته بندی شده باشند و چند لایه پیچیده شده باشند قابل حمل هستند. به عبارتی نباید نیسان بار کثیف شده و پس از ارسال و تحویل بار راننده مجبور شود که ماشین را از نو بشوید.

حمل بار در روزهای بارانی و برفی توسط نیسان بار

اگر قصد دارید که در یک روز بارانی اسباب کشی کنید، لازم نیست که نگران خیس شدن وسایل خود باشید. چرا که ما از تجهیزات لازم برای روزهای بارانی و وضعیت بحران زا استفاده خواهیم نمود.

در حالت کلی برای روزهای با وضعیت جوی نامساعد از زنجیر چرخ و چادر مقاوم استفاده می گردد.

انواع وانت بار اینترنتی اصفهان و نیسان بار آنلاین مسقف نیز در این روز آماده همکاری و ارسال بار به سراسر کشور می باشند.

رانندگان ما نیز باسابقه بوده و همه ی آن ها تجربه رانندگی در روزهای با وضعیت جوی نامساعد را داشته اند.

بیمه باربری ضمانت بار شماست

نیسان بار آنلاین

کل مجموعه تحت پوشش بیمه باربری قرار دارد. بدین صورت که اگر آسیبی در صورت رخداد حادثه یا سانحه به بار شما وارد شد، خسارت آن را بیمه باربری طرف قرارداد پرداخت خواهد نمود.

کارشناس بیمه در محل حادثه حضور یافته و میزان دقیق خسارت را به شما اعلام می نماید و پس از بررسی های لازم و انجام مراحل اداری مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

ولی چنین اتفاقاتی خیلی کم و بسیار به ندرت رخ می دهد.

مسیرهای حمل بار توسط نیسان بار آنلاین

کلیه نقاط برون شهری و داخل شهری در شهر اصفهان مسیر حمل بار می باشد. نرخ دقیق کرایه بار نیز بر همین اساس محاسبه خواهد شد.

تمامی خیابان های شهر اصفهان، روستاها، شهرهای کل استان و روستا های کل استان می تونند مسیر نیسان بار آنلاین اصفهان باشند.

حمل بار از نیسان بار آنلاین اصفهان به تبریز، اصفهان به شیراز، اصفهان به کرمان، اصفهان به رشت، اصفهان به کرمانشاه، اصفهان به خوزستان، اصفهان به مازندران، اصفهان به گرگان، اصفهان به خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و حمل بار از اصفهان به زاهدان و زنجان و بندر عباس و بوشهر به ایمن ترین، مناسب ترین قیمت، مطلوب ترین شرایط حمل و جابه جایی بار انجام می شود.

برای سفارش حمل بار فقط کافی است اپلیکیشن بارنت را نصب نموده و ثبت سفارش نمایید.

gooooo

همچنین بخوانید