نحوه اسباب کشی اصولی + نکات مهم برای جابه جایی

توسط خانم عرب
اسباب کشی اصولی و نکات مهم

بسیاری از افراد صاحب خانه شخصی نیستند و در شهر‌های بزرگ و کوچک ایران مستأجر هستند. برخی از آن‌ها مجبور هستند که هر ساله خانه خود را تعویض نمایند. ما در این جا می‌خواهیم در ارتباط با اسباب کشی اصولی صحبت کنیم و این که چه کار کنیم که کار‌هایمان سریع‌تر انجام بشود و ترتیب کار‌ها به چه شکل باشد.

نکاتی برای اسباب کشی اصولی و بی دردسر

هر کاری اصولی دارد. اسباب کشی اصولی نیز از قواعدی پیروی می‌نماید که اگر شما اولین بارتان است می‌خواهید اسباب کشی کنید بهتر است که با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. به طور کلی اگر نیاز به یک شرکت معتبر در زمینه اسباب کشی منزل در اصفهان داشتید، کافیست با بارنت تماس بگیرید.

در اسباب کشی اصولی اول از همه از کابینت‌ها شروع کنید

سراغ بسته‌بندی کالا‌های بزرگ خانه نروید. در ابتدا کابینت‌ها را خالی کنید و بعد تک به تک آن‌ها را بسته‌بندی کنید. ظرف و ظروف بسیار حساس هستند و اکثر افراد تجربه لب پر شدن و یا شکستن ظروف را در اسباب کشی تجربه نموده‌اند.

اگر ظروفتان کارتن دارد که چه بهتر. ولی اگر کارتن و یا پکیج مخصوص بسته‌بندی اولیه که کارخانه‌های سازنده ارائه می‌دهند را ندارد، باید کارتن تهیه کنید. ابتدا ظروف را چند دور با روزنامه کهنه بپوشانید. بعد دور آن‌ها را با نایلون مقاوم بسته‌بندی نموده و سپس درون جعبه قرار دهید.

در اسباب کشی اصولی اول از همه از کابینت‌ها شروع کنید

سرویس‌های چینی بزرگ معمولاً خودشان دارای کارتن بسته‌بندی و یونولیت آماده و برش شده هستند. پیشنهاد ما این است که آن‌ها را دور نیندازید.

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان توسط بارنت چگونه انجام می‌‍شود؟

برای بسته‌بندی لوازم برقی نیز می‌توانید از کارتن و یا جعبه خود آن‌ها کمک بگیرید.

پس از این که کار بسته‌بندی به پایان رسید، از نیروی کمک بار بخواهید آن‌ها را به داخل کامیون حمل بار جای دهد.

نکات بسته‌بندی کالا‌های بزرگ برای اسباب کشی راحت

کالا‌هایی مثل پنکه، میز عسلی، میز ناهار خوری و مبلمان باید بسته‌بندی شوند. اما بسته‌بندی این کالا‌ها با بسته‌بندی ظرف و ظروف کاملاً متفاوت می‌باشد.

از پارچه‌های ضخیم برای پوشاندن مبلمان استفاده نمایید. اگر پایه‌های مبلتان چوبی است، باید پارچه تا قسمت پایین مبل برسد و یا از پارچه یا دستمال کهنه دیگر برای پوشش دادن پایه‌ها استفاده کنید. برای بستن آن‌ها با پارچه می‌توانید از کاموا یا نخ شیرینی کمک بگیرید.

مبلمان در تردد ممکن است ضربه بخورند و یا دچار پریدگی خفیف شوند. به همین دلیل برخی افراد ترجیح می‌دهند که با پتو آن‌ها را بپوشتنند.

اگر از شرکت‌های باربری همچون بارنت بخواهید که کار بسته‌بندی وسایل خانگی شما را انجام دهند، قطعاً به این مورد توجه خواهند نمود.

اگر می‌توانید از پتو‌های خود استفاده کنید و مبلمان را با آن‌ها بپوشانید. در حالت کلی وسایل چوبی حتماً باید با پارچه پوشانیده شوند.

مطالعه بیشتر: حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

اسباب کشی اصولی و بسته‌بندی کالا‌های بزرگ

تابلو‌ها و وسایل دکوراتیو را می‌توانید آرام آرام بسته‌بندی نموده و داخل کارتن قرار دهید. کاغذ باطله و روزنامه کهنه را می‌توانید به صورت عمده و کیلویی از روزنامه فروشی‌ها تهیه نمایید.

جمع آوری لباس ها برای اسباب کشی

حالا نوبت به جمع‌آوری لباس‌های شما و دیگر اعضای خانواده است. همه را مرتب تا نموده و داخل چمدان قرار دهید. هیچ گاه لباس‌ها را بدون این که تا کنید، داخل کیسه زباله بزرگ یا چمدان نریزید. زیرا برای نقل مکان در خانه جدید و چیدن آن‌ها داخل کشو‌ها باید دوباره وقتتان تلف شود و آن‌ها را تا کنید.

البته توصیه ما این است، لباس‌ها و وسایلی را که احتیاجی به ان‌ها ندارید و یا کهنه و خراب شده‌اند را دور بریزید و یا به نیازمند هدیه دهید.

بسته بندی گل در اسباب کشی اصولی:

از انجایی که گیاهان به محیط خانه و محل کار ما روحی تازه می بخشند، نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند و می توانند موجب تلطیف روحیه و سادابی ما و اطرافیان شوند. حال زمانی که قصد دارید اسباب کشی کنید این نگرانی وجود خواهد داشت که گیاهان در حین جابجایی آسیب ببینند. در نتیجه خیلی مهم است که آن ها را به شیوه اصولی بسته بندی کنید تا مانند سایر وسایل منزل، صحیح و سالم به مقصد برسند. ما در مقاله فوت و فن جابجایی گیاهان در اسباب کشی، نکات مهمی را بیان نمودیم و تا حدود زیادی سوالات شما را در این زمینه پاسخ داده ایم.

در اسباب کشی اصولی نکات زیر مورد توجه می‌باشد

  • طلا و جواهرات و دیگر لوازم شخصی را تا جایی که می‌توانید با ماشین شخصی خود حمل کنید. اگر ماشین شخصی ندارید، از باربری ایمن و مطمئن بخواهید آن را برای شما حمل نمایید.
  • در مرحله آخر باید یخچال و فریزر را از برق جدا نمایید و وسایل آن را داخل یخچال خودرو و یا ظرفی پر از یخ قرار دهید. البته پیشنهاد ما به شما این است که برای مدتی کوتاه از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا فریزر خود را خلوت نمایند و محتویات فریزر شما را درون فریزر خود جای دهند.
  • یخچال و فریزر باید حتماً با احتیاط کامل حمل شوند. مرحله آخر اسباب کشی حمل این دو است و اگر دارای یخچال ساید بای ساید و یا دو قلو هستید می‌توانید آن‌ها را جداگانه با وانت بار حمل نمایید.
  • در یک اسباب کشی اصولی معمولاً کامیون مسقف خدمت مشتریان ارسال گشته و کل صفر تا صد فرآیند اسباب کشی و جابه جایی بار را نیرو‌های ماهر حمل بار که در این خصوص آموزش دیده‌اند به ایمن‌ترین شکل ممکن انجام خواهند داد.
  • برای حمل آکواریوم دارای آب باید ماهی‌ها را درون تشتی بریزید و آب آکواریوم را خالی نمایید. زیرا شرکت‌های باربری به سبب آسیبی که ممکن است آکواریوم پر از آب به وسایل دیگر ایجاد نماید، آن‌ها را حمل و جابه جا نمی‌کنند.

مطالعه بیشتر: چگونه اسباب کشی راحتی با وجود کودکان داشته باشیم؟

 شرکت های معتبر باربری و حمل اثاثیه را انتخاب کنید

انتخاب شرکت معتبر برای اسباب کشی اصولی

ساکنین استان اصفهان و شهر اصفهان می‌توانند برای حمل بار و انجام صفر تا صد اسباب کشی اصولی و حمل ایمن و بی‌نقص بار با باربری بارنت در تماس باشند. شما فقط کافی است که اپلیکیشن باربری بارنت را بر روی گوشی خود نصب نمایید و سفارش حمل بار را از مجموعه ما داشته باشید.

مطالعه بیشتر: اسباب کشی آنلاین و نقش آن در تجربه یک حمل‌‌ونقل راحت و بی دردسر

سؤالات متداول

آیا در روز‌های تعطیل مثل جمعه‌ها و تعطیلات رسمی کار اسباب کشی منزل انجام می‌شود یا خیر؟

بله، انجام می‌شود. مجموعه ما در روز‌های تعطیل نیز انواع وانت بار‌ها و کامیون‌های حمل بار خود را به منطقه اعزام می‌نماید.

برای بسته‌بندی بار هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌شود؟

بله با توجه به تعداد وسایل و میزان کارتنی که به کار می‌بریم، از مشتریان هزینه دریافت می‌گردد. اگر خودتان کار بسته‌بندی بار را انجام دهید، فقط هرزینه‌ی نیروی کمک بار برای جابه جایی و حمل اخذ می‌گردد.

باز هم اگر خودتان و دوستانتان قصد دارید که بار را به داخل کامیون حمل نمایید، فقط هزینه حمل بار توسط کامیون و نوع ماشین حمل بار از شما اخذ می‌گردد.

چگونه از هزینه حمل بار مطلع شویم؟

شما می‌توانید در اپلیکیشن حمل بار باربری بارنت، قبل از این که سفارش خود را نهایی کنید به طور دقیق متوجه شوید که قرار است چقدر هزینه کنید.

هزینه حمل بار به بعد مسافت، حجم بار و ماشین حمل بار بستگی دارد. در مسیر‌های خارج از شهر هزینه بیشتری اخذ می‌گردد.

gooooo

همچنین بخوانید