سامانه حمل بار آنلاین آماده حمل بار شما به سراسر کشور

توسط خانم عرب

سامانه حمل بار بارنت آماده است تا برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به سراسر کشور به شما عزیزان خدمت رسانی نماید. حمل بار امروزه به شکلی کاملا نوین انجام شده و از حالت سنتی خارج گردیده است. دیگر شما لازم نیست که به دنبال دوست و آشنایی که صاحب کامیون یا انواع وانت بار و نیسان وانت بوده بگردید و تک به تک از آن ها سوال کنید که برای حمل بار چه هزینه ای را دریافت می کنند.

ما این کار را برای شما آسان نمودیم. با بهره گیری از خدمات آنلاین باربری بارنت، دیگر نیازی نیست که به شکل سنتی به دنبال شرکت باربری در اصفهان باشید. شما می توانید در اپلیکیشن بارنت، قبل از نهایی سازی سفارش حمل بار از هزینه ای که باید انجام دهید و میزان دقیق کرایه بار آگاهی کسب نمایید.

سامانه هوشمند حمل و نقل بار

در سامانه هوشمند حمل و نقل بار در بارنت امکان انتخاب مبدا و مقصد حمل بار وجود دارد. هوشمند سازی به این دلیل انجام می شود تا مشتریان احساس راحتی کنند.

هدف ما در این جا برانگیختن حس رضایت مداری مشتریان می باشد. سامانه حمل بار آدرس دقیق شما مشتریان را دریافت می نماید و بلافاصله پس از سفارش حمل بار راننده به محل اعزام می گردد.

سامانه حمل بار کالا و بار

سامانه آنلاین حمل بار بارنت

ما به صورت تخصصی اسباب کشی اصولی را برایتان انجام خواهیم داد. به این صورت که، تمامی وسایل شما را کاملا دقیق بسته بندی خواهیم نمود و به شکل صحیح داخل وانت بار یا کامیون حمل بار قرار خواهیم داد.

بسیاری از افراد در حین اسباب کشی بسیاری از وسایل خود را از می دهند. مبلمان آن ها دچار ضربه شده و یا طرف هایشان لب پر شده و یا می شکند.

سامانه حمل بار بارنت

باربری آنلاین بارنت

ما آمده ایم تا از این مشکلات جلوگیری کنیم. برای حمل انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی از یونولیت ها و کارتن های مقاوم استفاده خواهیم نمود.

برای حمل مبلمان و کلیه وسایل چوبی منزل نیز از پتو و پارچه های مقاوم استفاده خواهیم کرد.

ظرف و ظروف بهتر است که در کارتن خودشان بسته بندی شوند. بسیاری از افراد کارتن اصلی وسایل برقی و یا ظروف را دور می اندازند. اگر کارتن برای بسته بندی ندارید، ما برایتان تهیه می کنیم.

حمل اسباب و اثاثیه توسط نیروهای حمل بار

بسیاری از آپارتمان ها دارای آسانسور حمل بار نمی باشد و بیشتر مردم در حین اسباب کشی مشکلاتی را احساس می نمایند. به طور مثال، کسانی که در طبقه های سوم به بالا زندگی می کنند باید پله های بیشتری را طی کنند تا بار و وسایل خود را جابه جا نمایند.

ما در شرکت حمل و نقل و باربری بارنت نیروهای حمل بار آموزش دیده را روانه منزل شما نموده و کالاهای شما را از هر طبقه ای که هستید به داخل کامیون حمل بار یا وانت بار جابه جا می نمایند.

سامانه هوشمند حمل بار بارنت برای ارائه خدمات حمل اثاثیه در اصفهان و سایر استان ها، کاملا مکانیزه عمل می نماید.

سامانه حمل بار و حمل و نقل شهری

از دیگر خدماتی که بارنت انجام می دهد، حمل بار به مسیرهای داخل شهری و خارج از شهری می باشد.

به تمامی خیابان ها و محله های شهر اصفهان و حتی روستاهای اطراف ما بار شما را به ایمن ترین شکل ممکن ارسال می کنیم. مسیر های حمل بار برون شهری اصفهان و خارج شهری عبارتند از:

  • باربری اصفهان به یزد
  • باربری اصفهان به تبریز
  • حمل بار از اصفهان به کرمان
  • حمل بار از تهران به اصفهان و بالعکس یعنی حمل بار از اصفهان به تهران
  • حمل بار از اصفهان به شیراز
  • حمل بار از اصفهان به خوزستان
  • حمل بار از باربری اصفهان به رشت
  • حمل بار از باربری اصفهان به مازندران
  • حمل بار از باربری اصفهان به گلستان
  • باربری اصفهان به زاهدان و حمل بار از زاهدان به اصفهان
  • حمل بار از اصفهان به کرمانشاه
  • حمل بار از باربری اصفهان به تبریز
  • و دیگر استان ها و شهرهای کشور که نمی توان همه را در این جا ذکر نمود.

حمل بار در سامانه حمل بار به ایمن ترین شکل ممکن

مسئله ی امنیت بار برای همه امری بسیار مهم تلقی می گردد. وقتی که کار را به کاردان می سپاریم دوست داریم کارمان به ایمن ترین و دقیق ترین شکل ممکن انجام شود.

رانندگان ما دارای گواهی سوء پیشینه بوده و به لحاظ سلامت جسمانی در وضعیت مطلوبی به سر می برند. و توانایی حمل بار در ساعات طولانی و شب را دارا هستند.

علاوه بر وضعیت راننده مجموعه ما از بیمه باربری نیز بهره می برد. کلیه وانت بارها، نیسان بار آنلاین، کامیون های حمل بار، وانت بارهای مسقف از پوشش بیمه باربری بهره می برند.

در صورتی که در جاده و یا حین حمل بار، آسیبی به بار شما وارد شد و یا دچار آتش سوزی گردید، شرکت بیمه طرف قرارداد پس از بازدید نهایی و ثبت گزارش توسط کارشناس خود، خسارت وارد شده را به شما پرداخت خواهد نمود.

تعیین کرایه بار یا هزینه حمل بار توسط سامانه حمل بار بارنت

هزینه حمل بار به چندین المان بستگی دارد.

  • میزان فاصله ی مبدا حمل بار تا مقصد حمل بار یا بعد مسافت
  • نوع بار
  • میزان حساس بودن کالاها
  • حجم بار
  • نوع ماشین حمل بار

این پنج مورد در تعیین کرایه بار و یا هزینه حمل بار بسیار تاثیر گذار می باشند.

نکته) اگر از ما برای جابه جایی بار نیروی حمل بار تقاضا نمایید، باید هزینه ای جداگانه را پرداخت نمایید.

نکته دوم) بسته بندی بار نیز هزینه ای جداگانه دربر دارد.

نکته سوم) حمل بار از طبقات آپارتمان ها، بسته به نوع طبقه ای که بار را نیروی حمل بار از آن طبقه به کامیون حمل بار حمل می کند نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در کرایه بار می باشد. به عبارتی دقیق تر، هزینه حمل بار از طبقه دوم به کامیون با هزینه حمل بار از طبقه چهارم به کامیون کاملا متفاوت می باشد. هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد، باید بیشتر هزینه کنید.

قیمت باربری در اصفهان، به چه عواملی بستگی دارد؟

سوالات متداول

آیا در روزهای تعطیل نیز سامانه حمل بار بارنت، کالا و اسباب و اثاثیه را به مقصد مد نظر و یا مسیر های خارج از استانی جابه جا، حمل و ارسال می نماید؟

بله، در روزهای تعطیل این امکان وجود دارد.

چگونه می توانیم به باربری اینترنتی اعتماد کنیم؟

می توانید مجوزهای ما را در درباره ما سایت مشاهده نمایید. سامانه حمل بار آنلاین بارنت در بستری کاملا ایمن، هزینه های حمل بار را اخذ می نماید و شما به راحتی می توانید با کارت بانکی خود وجه را پرداخت نمایید.

gooooo

همچنین بخوانید