حمل گاو صندوق در اصفهان با شیوه ای آسان و دسترس پذیر

توسط خانم عرب
حمل گاوصندق در اصفهان

حمل گاو صندوق برای کسانی که دفاتر کاری را اجاره نموده اند و حالا قصد دارند که به مکان دیگری نقل مکان کنند، اساسا یک معزل به حساب می آید. حالا چرا دغدغه؟ به دلیل این که گاو صندوق وزن بسیار زیادی دارد و هر کسی قادر به حمل آن نیست. مثلا اگر شما به عنوان یک مدیر از دوستان و آشنایان خود خواهش کنید که آن را برای شما حمل کنند، ممکن است تقاضای شما را قبول نکنند.

گاو صندوق نسبت به کالاها و دیگر وسایل، شرایط حمل مخصوص به خود را دارا می باشد و باید با تجهیزاتی ایمن صورت پذیرد.

برای حمل گاوصندوق در اصفهان شما می توانید از مجموعه باربری بارنت که به شکل کاملا اصولی، کار حمل بار را با تیمی آموزش دیده و مجرب انجام می دهد کمک بخواهید.

نیروهای حمل بار با تجهیزات مخصوص به محل شما اعزام گشته و کار حمل و جابه جایی گاو صندوق را انجام می دهند.

اگر ساختمان شما آسانسور حمل بار ندارد، جای هیچ نگرانی نیست. نیروهای ما از طریق پله ها گاوصندوق را جابه جا می نمایند.

حمل گاوصندوق در اصفهان

جابجایی گاوصندوق در اصفهان از مکانی به مکان دیگر

گاهی اوقا شما قصد دارید جای گاوصندوق را تغییر دهید و کسی نیست که به شما کمک کند. در این صورت می توانید با بارنت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.  کارشناسان ما نیروهای حمل بار در اصفهان را برای جابه جایی صندوق در اصفهان به محل شما اعزام می کنند..

اگر صرفا بخواهید که گاوصندوق را از اتاقی به اتاق دیگر حمل کنید و آن دو اتاق در کنار یکدیگر باشند نیز ما نیروهای خود را خدمتتان ارسال خواهیم کرد.

برای جابه جایی کالا و گاوصندوق در داخل یک ساختمان نیز ما آماده ارائه خدمت هستیم. خدمات حمل لوازم اداری در اصفهان از دیگر خدمات این مجموعه است.

هزینه حمل گاوصندوق

بسیاری از افراد برایشان سوال پیش می آید که هزینه حمل گاوصندوق چقدر است و آیا مقرون به صرفه است که برای یک کالا هزینه کنیم؟

نمی توان به صورت دقیق گفت که هزینه حمل گاوصندوق چقدر است. زیرا گاوصندوق انواع مختلفی دارد و کرایه بار بر اساس حجم کالا، وزن و جابه جایی پذیری آن برآورد می گردد.

برای حمل گاوصندوق حتما باید چند نیروی کمک بار کمک کنند و خودرو نیسان بار برای حمل گاوصندوق خدمتتان ارسال می گردد.

همچنین تعداد طبقاتی که نیروهای حمل بار برای رساندن گاو صندوق به نیسان وانت باید طی کنند نیز در قیمت نهایی بار تاثیر گذار است.

مقصد حمل گاوصندوق نیز برای مشخص شدن دقیق هزینه ای که باید برای این کار صورت بپذیرد، یک فاکتور حیاتی محسوب می گردد.

گاو صندوق دارای مدل های مختلفی بوده و به طور مثال اگر یک بانک قصد داشته باشد که مکان خود را تغییر دهد، گاو صندوق ها باید توسط کامیون های حمل بار جابه جا و ارسال شوند. پس تعداد گاو صندوق در تعیین هزینه حمل گاوصندوق تاثیرگذار است.

گاو صندوق در سه مدل رومیزی، دیواری و ایستاده حمل می گردد.

نکات مهم در جابه جایی گاو صندوق

جابه جایی گاوصندوق باید توسط نیروی مجرب حمل شود

نکات مهم در جابه جایی گاو صندوق

  • اگر قصد اسباب کشی دارید، حمل گاو صندوق و یخچال را به آخرین مرحله واگذار نمایید. البته منظور ما در این جا گاو صندوق های خانگی است.
  • حتما محتوای داخل گاو صندوق را در یک جای امن قرار دهید و پس از جابه جایی می توانید محتوای خارج شده را داخل آن قرار دهید.
  • در صورتی که قصد جابه جایی گاو صندوق را از یک مکان اداری دارید، به دوربین های مدار بسته توجه ویژه داشته باشید. اگر خودتان مدیر هستید و دسترسی دوربین صرفا برای شما فراهم است مشکلی ایجاد نمی شود. در صورتی که شما فردی هستید که فکر می کنید پس از برداشتن محتوای گاوصندوق ممکن است شخصی دیگر از محتویات آن آگاه گردد، حتما با دقت لازم این کار را انجام بدهید.
  • شرکت حمل و نقل بارنت نیز حمل گاوصندوق را بدون محتویات داخل آن انجام خواهد داد.

چگونه گاو صندوق را خودمان جابه کنیم؟

برخی افراد تمایل دارند که خودشان به حمل گاوصندوق بپردازند. ولی باید بگوییم که چنین کاری شدنی نیست و حتی پیش آمده است که گاوصندوق از پله ها سقوط کرده و به آن آسیب هایی وارد شده است.

برخی گاوصندوق های کوچک رومیزی به راحتی توسط شما یا آشنایان و دوستانتان می تواند بسیار راحت قابل حمل باشد. ولی برای گاوصندوق های بزرگ باید حتما از نیروهای خبره در این زمینه کمک گرفت.

سوالات متداول

چه نوع خودروی حمل باری برای حمل گاوصندوق ارسال می گردد؟

برای جابه جایی گاو صندوق، نیسان بار بهترین گزینه می باشد. معمولا پراید وانت را ارسال نمی کنیم. برای حمل چندین گاو صندوق از انواع کامیون و خاور برای این کار بهره می بریم.

در صورتی که در حین حمل بار آسیبی به گاو صندوق وارد شود، چه کار باید کرد؟

در هنگام حمل بار و در جاده در صورتی که وانت بار یا کامیون حمل بار دچار حادثه یا سانحه ای شود، بیمه باربری خسارت وارد شده را به صاحب بار یا کالا پرداخت خواهد نمود.

کارشناس بیمه میزان دقیق خسارت را برآورد می نماید و پس از طی مراحل اداری به فرد پرداخت خواهد گردید.

چگونه از بارنت بخواهیم که در حمل گاوصندوق به ما کمک کند؟

شما باید اپلیکیشن باربری بارنت را از اینجا دانلود نموده و در گوشی خود نصب کنید. زمانی که به برنامه وارد شدید حالا می توانید مقصد حمل بار و نوع بار خود را انتخاب نموده و بعد هزینه حمل گاوصندوق را مشاهده نمایید و سپس مراحل را به اتمام برسانید. کرایه حمل بار نیز به صورت آنلاین قابل پرداخت می باشد.

آیا برای سازمان ها تخفیفی جهت حمل گاوصندق وجود دارد؟

بله. ما در حالت کلی برای مشاغل و صنوفی که زیاد با باربری سروکار داشته باشند، تخفیف ویژه ای را در نظر می گیریم. فروشگاه های اینترنتی و کلیه فروشنده های لوازم خانگی و مبلمان می توانند از باربری ما خدماتی را دریافت نمایند.

برای مسیرهای داخل شهری در اصفهان و خارج از استان ما آماده ارائه خدمت می باشیم.

gooooo

همچنین بخوانید