حمل لوازم اداری در اصفهان توسط بارنت چگونه انجام می‌شود؟

توسط baarnet_blog
حمل وسایل و لوازم اداری

حمل لوازم اداری سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. در واقع استرس جابه‌جایی دفتر کار از جابه‌جایی لوازم منزل بسیار بیش‌تر بوده و نه تنها می‌تواند بر عملکردهای روزانه کاری تأثیرگذار باشد، بلکه باعث کاهش بهره‌وری کارمندان نیز می‌شود. تبعات منفی این جابه‌جایی تا مدت‌ها گریبان مدیریت و کارمندان را می‌گیرد.

شما به‌عنوان مدیر یک مجموعه تجاری یا اداری، برای حمل لوازم خود ممکن است، دچار نگرانی و استرس شوید! باید بگوییم کاملاً حق با شماست. چراکه اسباب کشی لوازم اداری از قبیل لوازم الکتریکی و کامپیوتر، کاری حساس است.

بنابراین اگر بسته‌بندی و همچنین حمل لوازم اداری به‌درستی صورت نگیرد، دچار ضرر و زیان خواهید شد. به‌ویژه در شرایط کنونی که لوازم الکتریکی و اداری با قیمت بالا به‌ فروش می‌رسد. بر این اساس چنان‌چه هنگام حمل‌ونقل، اصول ایمنی به‌درستی رعایت نشود و آسیبی به لوازم شما برسد؛ متحمل ضرر و زیان بسیاری خواهید شد.

نکته مثبت این‌که ترفندهایی برای کاهش استرس اسباب‌کشی و جابه‌جایی در اداره‌ها وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرکت بارنت، یک مجموعه فعال در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان بوده که با به‌کارگیری این نوع خودروها، آماده خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شرکت‌ها، دفاتر کار و سازمان‌هاست. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه، می‌توانید به شماره های موجود در سایت مراجعه کرده و ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم از افراد متخصص؛ از خدمات بی‌نظیر این شرکت نیز استفاده کنید.

حمل لوازم اداری در اصفهان

حمل لوازم اداری توسط تیم باتجربه و متخصص بارنت در اصفهان

بسته‌بندی وسایل اداری برای اسباب کشی

در زمان حمل لوازم اداری، بسته‌بندی وسایل و لوازم اداری یکی از موارد بسیار مهم بوده که باید به آن توجه ویژه داشت. چنان‌چه بسته‌بندی به‌صورت اصولی و درست انجام نشود، ممکن است حین اسباب کشی لوازم اداری؛ وسایل و لوازم دچار آسیب و شکستگی شوند. بر این اساس برای بسته‌بندی لوازم، پرونده‌ها، تجهیزات کامپیوتری و … به تعداد زیادی کارتن محکم و مقاوم برای اسباب‌‌کشی نیاز دارید. زیرا اغلب وسایل اداری، سنگین هستند. از طرفی برای بسته‌بندی تجهیزات کامپیوتری، می‌توانید از جعبه خود دستگاه نیز استفاده کنید. معمولاً کارتن‌های این وسایل در انبار شرکت نگه‌داری می‌شوند. درغیراین‌صورت از کارتن‌های ۵ لایه برای بسته‌بندی و حمل آن‌ها استفاده کنید.

از سوی دیگر فایل‌ها و پرونده‌های کاغذی را نیز باید طبق اصول بسته‌بندی کنید. به‌این منظور آن‌ها را فایل‌بندی کرده و هر کدام را به‌ترتیب در یک کارتن قرار دهید. توجه داشته باشید که حتماً از برچسب نشانه‌گذاری روی کارتن‌ها استفاده کنید. در نهایت بعد از بسته‌بندی، برای این‌که لوازم موقع حمل و انتقال آسیب نبینند؛ همه فضاهای خالی را با یونولیت پر کنید.

به‌طور کلی اسباب و لوازم اداری با یک‌دیگر متفاوت هستند. برخی از آن‌ها نظیر قفسه‌ها و میز کار حجیم بوده و برای حمل و جابه‌جایی آن‌ها نیازمند توان و نیروی بیش‌تری است. برخی دیگر مانند رایانه‌ها از نظر مسائل اقتصادی و ظرافت از توجه ویژه‌ای برخوردارند. درنتیجه، در جابه‌جایی آن‌ها باید دقت کرد. درهرصورت، بسته‌بندی تجهیزات اداری و ایجاد پوشش محافظتی، در حمل آن‌ها جایگاه فوق‌العاده‌ای دارد.

درصورتی که تجربه لازم و زمان کافی برای بسته‌بندی وسایل اداری را ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید خودتان این‌کار را انجام دهید، می‌توانید از خدمات بارنت در زمینه اعزام کارگر اسباب کشی در اصفهان استفاده کنید. کارگران آموزش دیده و باتجربه بارنت کار جمع‌‌آوری، بسته‌بندی اصولی و همچنین حمل لوازم اداری را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهند داد.

 

خودرو‌های مناسب اسباب کشی لوازم اداری در شرکت بارنت

اسباب‌کشی اسباب و لوازم اداری باید با رعایت اصول حرفه‌ای و در کمال دقت انجام شود. در کنار توجه ویژه به بسته‌بندی اثاثیه اداری، جابه‌جایی و حمل آن‌ها نیز نکته بسیار حائز اهمیتی است. برای حمل‌‌ونقل لوازم اداری، بسته به مسافت و همچنین مقدار باری که دارید؛ می‌توانید از وانت پیکان، وانت‌ پراید، نیسان و خاور استفاده کنید. این خودروهای باربری با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند،  قادر به نگه‌داری و حمل لوازم اداری هستند. البته به شرط این‌که اصول پوششی و ایمنی به‌خوبی رعایت شود.

 

هزینه حمل لوازم اداری در اصفهان

هزینه حمل اسباب و اثاثیه اداری بر اساس نرخ مصوب در اتحادیه باربری اصفهان مشخص می‌شود. این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد که از این قرارند:

  • حجم و نوع وسایل و تجهیزات
  • مسافت حمل وسایل و لوازم اداری
  • تعداد نیروی کار مورد استفاده جهت حمل اسباب و لوازم اداری
  • ماشین مورد استفاده برای حمل نظیر وانت بار، نیسان، خاور و …
  • استفاده از خدمات بسته‌بندی لوازم و اثاثیه
  • استفاده از وسایل مخصوص برای بسته‌بندی
  • تعداد طبقات حمل برای جابه‌جایی وسایل (مجموع طبقات مبدأ و مقصد)

 

نتیجه گیری

امروزه باربری و جابه‌جایی کالا‌ها یک امر تخصصی محسوب می‌شود که فوت‌و‌فن‌های خاص خود را دارد. در صورت اسباب‌کشی به روش سنتی و نیز استفاده از نیروهای ناکارآمد، باید ریسک خسارت و آسیب‌های احتمالی را پذیرفت. ضمن این‌که اتلاف زمان، ناهماهنگی، کلافه‌گی و سردرگمی نیز دور از ذهن نخواهد بود.

بنابراین سپردن کار به افراد متخصص و اهل فن می‌تواند از جنبه‌های گوناگون سودمند باشد. با این‌کار علاوه بر این‌که حمل‌ونقل به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود؛ در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

از سوی دیگر بحث زمان‌بندی در حمل‌ لوازم اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که هر چه زمان بیش‌تری برای این‌کار صرف شود، رسیدگی و انجام کارهای اداری هم به تعویق می‌افتد. بر این اساس از مدت‌ها قبل کارکنان برای روز اسباب‌کشی آماده می‌شوند و عملاً کار به حالت نیمه تعطیل در می‌آید. بنابراین با توجه به ضررهای تجاری حمل و جابه‌جایی اداراه‌ها، بهتراست از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم برای جمع‌آوری و حمل وسایل اداری انجام شود.

برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از کادری مجرب و کاربلد در کنار به‌کارگیری خودروهای مناسب از جمله اقدامات شرکت بارنت در استان اصفهان محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، حمل لوازم اداری با بهترین قیمت و مناسب‌ترین تعرفه و همچنین با بالاترین کیفیت توسط این شرکت صورت می‌گیرد. در واقع مجموعه باربری بارنت توانسته بین خدمت و قیمت، توازن مناسبی ایجاد کند. بنابراین شما می‌توانید با خاطری آسوده به سایت بارنت و یا اپلیکیشن بارنت مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

gooooo

همچنین بخوانید