حمل جهیزیه عروس در اصفهان به همراه نکات مهم

توسط seomanagementer
حمل جهیزیه عروس در اصفهان

یکی از سنت های ما ایرانیان، تهیه وسایل زندگی برای شروع زندگی فرزندانمان است. در این شرایط اقتصادی نابسامان، دانستن نکاتی طلایی در مورد حمل جهیزیه عروس می تواند کمک زیادی به عزیزان در جا به جایی این وسایل و آسیب ندیدن آنها بکند. در این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت حمل جهیزیه عروس

درست است که تمامی وسایل نو عروس برای چک کردن اولیه از کارتن یک بار خارج می شوند؛ اما این وسایل همچنان آک محسوب می شوند و در حمل جهیزیه عروس باید با دقت بالایی کارها انجام شود.

شاید در ظاهر حمل کردن چند تکه وسیله منزل بسیار راحت و بی اهمیت باشد ولی خراب شدن یا شکستی وسایل تا مدت ها ممکن است باعث ناراحتی و تکدر خاطر نوعروس شود.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشت این است که جا به جایی وسایل در لحظات آخر اتفاق می افتد و تنش و گرفتاری شدیدی در این چند روز باقی مانده در بین تمامی اعضای خانواده موج می زد؛ پس بی احتیاطی برای تمام شدن سریع کارها ممکن است در حمل جهیزیه عروس باعث بروز مشکل شود.

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس

جا به جایی وسایل جهیزیه با اسباب کشی عادی بسیار متفاوت است.این وسایل نو باید به گونه ای بسته بندی شوند که در طی مسیر هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید. استفاده از وسایل ایمنی مثل کارتن های محکم و ایمن می تواند تا حد زیادی از خورد شدن و شکستگی لوازم منزل جلوگیری کند.

حمل جهیزیه عروس باید توسط افراد محتاط و با دقت انجام شود تا در همین ابتدای زندگی، اختلافی بین خانواده ها ایجاد نشود.
در بعضی شرایط ممکن است جهیزیه نوعروس به شهر یا شهرستان دیگری منتقل شود که اهمیت بسته بندی درست وسایل را دوچندان می کند.

بیشتر بخوانید: نحوه اسباب کشی اصولی + نکات مهم برای جابه جایی

حمل وسایل سفره عقد

بسیاری از عروس خانم های گرامی تمایل دارند تا وسایل سفره عقد مثل آینه و شمعدان، لباس و خورده ریز های مربوط به عقد را به منزل جدید خود منتقل کنند و از سالم رسیدن این اشیای خاطره انگیز مطمئن باشند.

اگر مسافت بین انبار وسایل تا خانه نو عروس زیاد باشد، استرس خاصی زوج های محترم را درگیر می کند؛ پس انتخاب باربری مطمئن مانند باربری بارنت می تواند خیال شما را از سالم بودن وسایل و رسیدن به موقع آنها راحت کند.

اقدامات لازم برای حمل جهیزیه عروس

اقدامات لازم برای حمل جهیزیه عروس

رعایت این موارد می تواند حمل این وسایل را با دلی خوش همراه کند:

  1. استفاده از فویل، استرچ، نایلون، پلاستیک حباب دار ضد ضربه برای بسته بندی محکم وسایل
  2. استفاده از کارگرهای باتجربه برای حمل با دقت
  3. استفاده از کارتن اصلی خود اجناس به دلیل محکم بودن و جاگیر شدن درست وسایل
  4. تهیه یک لیست کامل از وسایل برای تحویل به باربری
  5. انتخاب یک باربری مطمئن و با احتیاط برای حمل جهیزیه عروس
  6. برای بسته بندی وسایلی که کارتن آنها خراب یا پاره شده است از کارتن های نو و سالم 5لایه استفاده نمایید.سالم و تمیز
  7. بودن کارتن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  8. استفاده از کارتن رگال دار برای حمل کت و شلوار و لباس عروس

نکات مهم حمل جهیزیه

نکات مهم حمل جهیزیه

  • استرس در روز های پایانی تا جشن عروسی بسیار زیاد است و ممکن است کارهای ریز و درشت زیادی از خاطر برود؛ در نتیجه از قبل با باربری موردنظر هماهنگ کنید.
  • انتخاب باربری درست می تواند تا 70 درصد مشکلات مربوط به حمل جهیزیه عروس را کاهش دهد.
  • ارائه بهترین کیفیت در حمل وسایل، تضمین کار به مشتریان گرامی در زمان استفاده از نیروهای شرکت برای بسته بندی وسایل، خوش قول بودن راننده باربری و… از نکات مهمی است که باید در زمان انتخاب شرکت باربری مطمئن در اصفهان به آن توجه نمود.

انتخاب یک شرکت مطمئن مانند بارنت می تواند خیال شما را در این موقعیت حساس از بابت سالم رسیدن جهیزیه به منزل عروس راحت کند. برای دریافت خدمات باربری در اصفهان می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا اپلیکیشن بارنت را از صفحه اصلی این سایت دانلود و نصب نمایید.

سخن پایانی

حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای بسیار مهم قبل از مراسم عروسی در استان اصفهان است. سالم رسیدن این وسایل به قدری مهم است که نوعروس ها تا رسیدن وسایل، استرس زیادی را متحمل می شوند.

رعایت یکسری نکات مثل استفاده از پلاستیک حباب دار ضد ضربه و خارج نکردن وسایل از کارتن اصلی می تواند تا حد زیادی از خسارت دیدن وسایل نو جلوگیری کند.
انتخاب باربری مطمئن و خوش قول می تواند باری را از روی دوش خانواده ها بردارد و تمام تمرکز آنها را معطوف به مراسم های اصلی کند.

بیشتر بخوانید: حمل اثاثیه منزل و اسباب‌کشی را با بارنت اصفهان، حرفه‌ای انجام دهید!

سوالات متداول

1-چگونه یک باربری مطمئن انتخاب کنیم؟
می تواند با چندین شرکت در سطح استان اصفهان صحبت کرده و بهترین آنها در زمینه ارائه خدمات باربری و بسته بندی وسایل و تضمین هایی که به شما برای رسیدن به موقع می دهد را انتخاب کنید.
2-وسایلی که فاقد کارتن هستند را چگونه بسته بندی کنیم؟
بسته بندی وسایل به اندازه نو بودن آنها اهمیت دارد.از کارتن های نو و 5 لایه استفاده نمایید و برای بسته بندی محکم تر کارتن، از چسب نواری استفاده نمایید.

gooooo

همچنین بخوانید