موارد ممنوعه، شرایط حمل بار اینترنتی با بارنت اصفهان

توسط خانم عرب
حمل بار اینترنتی

روزهای کرونایی زندگی ما را با تغییر و تحولاتی روبه رو نموده است. برای اسباب کشی و حمل بار بین شهری شاید ما نتوانیم به راحتی بیرون برویم و یک باربری مطمئن را برای حمل بار و اثاثیه خود پیدا کنیم.

اما بارنت حمل بار در اصفهان و سایر شهرستانها را برای شما راحت نموده است. به راحتی می توانید در هر زمانی که دوست دارید از این سر شهر به آن سر شهر و حتی بین خارج از شهر بار و کالاهای خود را جابه جا، حمل و ارسال نمایید.

در گام اول لازم است اپلیکیشن اندروید بارنت را از اینجا دانلود نموده و در گوشی خود نصب نمایید. برای ادامه کار و این که چگونه می توانید بار خود را جابه جا کنید، با ما همراه باشید.

اپلیکیشن حمل بار و تأثیر آن بر افزایش کیفیت باربری در بارنت

شرایط و موارد حمل بار اینترنتی

نصب اپلیکیشن بارنت

بهترین باربری اینترنتی بین شهری

کلیه باربری ها موظف هستند طبق اصول و شرایطی خاص، بار شما را صحیح و سالم به مقصد برسانند.

اهم وظایف بهترین باربری در اصفهان موارد زیر می باشد:

  • حمل ایمن بار از مبدا به مقصد
  • دریافت هزینه حمل بار به منصفانه ترین شکل ممکن
  • بررسی فنی بار قبل از بارگیری
  • چیدمان اصولی بار در ماشین مربوطه
  • حمل و جابه جایی بار توسط نیروهای مجرب و کارآزموده
  • بسته بندی صحیح و اصولی بار
  • رعایت اصل مشتری مداری

قیمت حمل بار اینترنتی

برای سفارش بار به شهرهای اطراف بر اساس نوع بار و میزان حجمی که وسایلتان اشغال می نماید، کرایه بار دریافت می گردد.

قیمت باربری برای مسیرهای بین شهری به کیلومتر طی شده نیز بستگی دارد. همچنین نوع خودروی حمل بار نیز در تعیین دقیق کرایه بار بسیار موثر می باشد.

در حمل بار اینترنتی شما می توانید به راحتی داخل ایپلیکیشن، قبل از سفارش نهایی بار قیمتی که می خواهید به عنوان کرایه بار پرداخت نمایید را به طور کامل مشاهده کنید.

برای کالاهای حجیم و بزرگ کرایه بیشتری دریافت می شود. همچنین میزان حساس بودن بار نیز در کرایه نهایی بار تاثیر گذار است.

قیمت حمل بار اینترنتی بین شهری

نیروهای کمک بار برای حمل بار اینترنتی در اصفهان

حمل تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی به دلیل ظرافت خاصشان، جزء کالاهای حساس تلقی می گردد و حتما باید به خوبی بسته بندی شوند.

در صورتی که از مجموعه ی ما تقاضای نیروی حمل بار را داشته باشید، به کرایه بار مبلغی اضافه می گردد.

همچنین اگر در آپارتمان سکونت دارید و یا قصد دارید که از طبقه ای خاص باری را به کامیون یا وانت بار حمل نمایید، طبقات طی شده بر نرخ نهایی کرایه بار تاثیر گذار می باشد.

انواع ماشین باربری و حمل بار در بارنت

حمل بار اینترنتی برای کالاهای کوچک توسط وانت بار انجام می شود. معمولا نیسان وانت و پراید وانت به مبدا حمل بار توسط مجموعه ما ارسال می گردد.

نکته ای که برای بسیاری از مشتریان حائذ اهمیت بوده، سالم رسیدن بار از مبدا به مقصد می باشد. به عبارتی اسباب کشی و یا حمل بار باید با رعایت استانداردهای لازم صورت بپذیرد.

به عمل آوردن دقت کافی در حمل بار به وانت مسئله ی بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود. اگر خودتان نمی توانید وسایلتان را به وانت حمل کنید، می توانید از نیروهای کمک بار مجموعه ما راهنمایی و مشارکت بخواهید.

ارسال بار به شهرستان با سرویس حمل بار به روش اینترنتی

به راحتی می توانید فقط با یک تماس یا سفارش در اپلیکیشن بارنت، خدمات باربری بین شهری اصفهان از ما بخواهید تا بار شما را جا به جا نماییم.

کالای مجاز جهت حمل به مسیرهای داخل شهری و خارج از شهر توسط وانت بار بین شهری و خارج از شهر که توسط سیستم حمل بار اینترنتی در اصفهان صورت می پذیرد:

کلیه لوازم خانگی مثل: یخچال، فرش، تلویزیون های هوشمند، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کالای خواب، لوازم برقی منازل و حمل جهیزیه در اصفهان

مصنوعات چوبی: مبلمان، تخت خواب و سرویس خواب، جاکفشی، انواع کمد و میز و دراور

حمل انواع میوه جات و سیفی جات: کلیه میوه ها در جعبه قرار داده شده و با کاغذ ها و پوشال هایی پوشانیده می شود. در قرار گیری جعبه ها بر روی همدیگر، دقت زیادی به عمل می آید.

 کالای صنعتی: لوازمی که جهت خدمت رسانی به کار می روند. مانند دستگاه جوش کاری و ابزار های لازم برای تعمیر کالا یا کالاهایی که برای ساخت مواد اولیه به کار می روند.

 لوازم اداری: فایل، گاو صندوق، کامپیوتر و هر چیزی که ماهیت شیء و غیرجاندار را داشته باشد

مواد غذایی: کلیه مواد غذایی خشک. دقت فرمایید که برای حمل انواع گوشت و مرغ به صورت یخ زده، باید به صورت کامل و به شکل کاملا اصولی بسته بندی شوند.

حمل مصالح ساختمانی: انواع کاشی و سرامیک، سیمان و ماسه به صورت بسته بندی شده. دقت فرمایید که حمل آجر، انواع بلوک های ساختمانی و شن و ماسه به صورت خام و بدون هیچ گونه بسته بندی صورت نمی پذیرد.

موارد ممنوعه در باربری اینترنتی بارنت

  • حمل انواع مواد منفجره و هر چیزی که قابلیت اشتعال به صورت زنده را داشته اشد، توسط ما حمل، جابه جا و ارسال نمی گردد.
  • حمل حیوانات زنده، خصوصا خزندگان و حیوانات خانگی ممنوع می باشد. حمل گاو گوسفند در حجم زیاد نیز انجام نمی شود.
  • حمل آکواریوم فقط به صورت خالی و کاملا خشک انجام می شود.

حمل لاشه ی حیوانات همچون گوسفند برای ارسال به قصابی ها فقط با رعایت یک سری نکات صورت می پذیرد. جهت
آگاهی دقیق بهتر است که با ما تماس بگیرید.

حمل بار برای فروشگاه های اینترنتی با تخفیف ویژه

در صورتی که صاحب آنلاین شاپ هستید و به صورت داخل استانی محصولات خود را به فروش می رسانید، آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

ارگان ها و سازمان هایی که دائما در حال جابه جایی بار هستند می توانند برای قرارداد ویژه با ما تماس بگیرند.

انواع فروشگاه هایی همچون: سنگ فروشی ها، فروشگاه های لوازم خانگی، دکوری جات، فرش فروشی ها، فروشگاه های تولید کننده لوازم ساختمانی مثل: هود و سینک، کارخانه های تولید کننده لوازم برودتی و حرارتی و دیگر مشاغل می توانند به صورت سازمانی از خدمات ویژه ما با قیمت مناسب بهره برند.

ارائه خدمات با مجرب ترین رانندگان

بهترین و با سابقه ترین رانندگان را گرد هم آورده ایم. به لحاظ سلامت جسمانی و روانی این افراد کاملا مجرب بوده و دارای گواهی سوء پیشینه نیز می باشند. همچنین بار شما توسط شرکت های بیمه معتبر، مشمول بیمه باربری قرار می گیرد.

در صورت وارد شدن خسارت به بار شما، شرکت باربری میزان دقیق خسارت را برآورد می نماید و مبلغ را به شما پرداخت می نماید.

gooooo

همچنین بخوانید