استخدام راننده کامیونت در اصفهان با اپلیکیشن بارنت

توسط خانم عرب
استخدام راننده کامیونت

استخدام راننده کامیونت در اصفهان در مجموعه باربری اصفهان در شرکت بارنت صورت می پذیرد. بارنت پذیرای رانندگان بسیار زیادی می باشد. برای استخدام در بارنت شما باید حتما دارای گواهینامه پایه یک باشید و سابقه کاری نیز برای ما بسیار مهم می باشد.

همچنین رعایت صبر و حوصله و برخورد درست و اصولی با مشتریان برای مجموعه ما بسیار مهم می باشد.

همه نوع باری را ما به هر مقصدی از کشور، حمل و ارسال و جابه جا می نماییم. اما اگر شما تمایل داشته باشید که برای مجموعه ما فعالیت کنید، می توانید برای مقاصد داخل شهری و خارج از شهری فعالیت نمایید. مسیرهای درون شهری شامل تمامی خیابان ها و محله های شهر اصفهان است.

مسیرهای خارج از شهری، تمامی شهرستان ها و استان های داخل کشور را شامل می شود. مسیرهای داخل استانی نیز تمامی شهرستان ها و روستاهای داخل استان را شامل می شود.

آیا رانندگان کامیونت در اصفهان بیمه می شوند؟

باربری و حمل بار همیشه یکی از حساس ترین مشاغل قلمداد می گردید. به عبارتی برای حمل بار باید راننده دقت زیادی داشته باشد تا خدای نکرده تصادف نکند و آسیبی به بار وارد نشود.

با ظهور بیمه باربری این مشکل به طور کامل برطرف گردید و کل مجموعه و کلیه خودروهای حمل بار مشمول بیمه باربری خواهند شد. ولی خودروی هر راننده باید حتما تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث قرار داشته باشد.

برای استخدام ما رانندگان را مشمول بیمه تامین اجتماعی قرار نخواهیم داد و افراد می توانند به صورت خویش فرمایی خود را بیمه کنند.

رانندگان کامیونت چه نوع باری را حمل می نمایند؟

استخدام راننده کامیونت در اصفهان بدین منظور صورت می پذیرد تا بتوانند در حمل و نقل کالا و بار نقش موثری را برای صاحبان مشاغل ایفا نمایند. اما بیشتر مشتریان برای حمل اسباب و اثاثیه منزل و یا به عبارتی همان اسباب کشی اصولی با مجموعه ما تماس گرفته و تقاضا کامیونت می نمایند. به عنوان یک راننده کامیون باید بتوانید بارهای زیر را حمل نمایید:

  • انواع مصنوعات چوبی شامل تخت، کمد، دراور، وسایل چوبی کودک، میز تلویزیون، میزعسلی، میز تحریر، میز ناهار خوری به همراه صندلی و انواع وسایل اداری
  • حمل انواع یخچال های ساید بای ساید، معمولی، کمبی، فریزر تک، یخچال های دور این دور و انواع یخچال های فروشگاهی
  • حمل انواع گاو صندوق در حجم بسیار بزرگ و گسترده. (به طور مثال حمل گاو صندوق های یک شرکت بزرگ یا یک بانک که قصد جابه جایی مکان را دارند.)
  • حمل گل و گیاه برای ارسال به دیگر شهرهای ایران
  • حمل انواع مصالح ساختمانی به شکل بسته بندی شده. دقت کنید که مصالح ساختمانی همچون شن و ماسه و پودر سنگ باید حتما بسته بندی شده باشند و به گونه ای نباشد که داخل کامیون را آغشته به مواد گنند. حمل انواع آجر، کاشی و سرامیک نیز باید به صورت بسته بندی شده باشد.
  • حمل انواع مبلمان چوبی، راحتی و کاناپه و انواع ست های اداری
  • انواع وسایل برقی منازل
  • حمل هر گونه مواد اولیه برای تولید کالایی خاص
  • حمل ماشین آلات مخصوص برای کارگاه ها و کارخانه ها
  • حمل انواع کود و خوراک دام به شکل بسته بندی شده
  • حمل انواع میوه، تره بار، سیفی جات و خوراکی های بسته بندی شده و خشک (به طور مثال: حمل چای به شکل عمده یا حمل بیسکوییت به شکل عمده)

حمل جهیزیه عروس در اصفهان

بارنت چیست؟

استخدام راننده کامیونت در اصفهان

بارنت یک استارتاپ باربری آنلاین بوده که به شکل برخط و آنلاین، سفارش حمل بار مشتریان را از شهر اصفهان به هر نقطه ای از ایران با رعایت کامل اصول ایمنی و برخورداری از رانندگان مجرب انجام خواهد داد. مشتریان می توانند اپلیکیشن را از اینجا دانلود نموده و در گوشی خود نصب نمایند و وارد محیط کاربری آن شوند و ثبت سفارش نمایند.

برای رانندگان نیز امکان ثبت نام در اپلیکیشن فراهم می باشد. پس از استخدام رانندگان نیز می توانید به صفحه دسترسی که برای آن ها ایجاد نمودیم، اشراف کامل داشته باشند و از آن طریق سفارش های حمل بار را مشاهده نمایند.

سوالات متداول

شرایط مورد نیاز برای استخدام راننده وانت در اصفهان چیست؟

گواهی سوء پیشینه و سلامت کامل جسم و روان. راننده باید بتواند در ساعات طولانی رانندگی نماید و به مسیرهای خارج از شهری رانندگی کند. حتی برای برخی مسیرهای طولانی تر امکان رانندگی در شب نیز فراهم بوده و راننده نباید در این خصوص مشکلی داشته باشد.

برای استخدام راننده کامیونت سابقه کار الزامی است؟

بله. باید حتما سابقه رانندگی در مسیرهای طولانی را داشته باشید. به مدرک تحصیلی شما احتیاجی نداریم و این که سن شما باید حتما بالای 25 سال باشد.

بارنت چه مزایایی را برای رانندگان در نظر گرفته است؟

کرایه حمل بار از مشتریان دریافت می گردد و به راننده پرداخت می شود. بارنت کمیسیون بسیار کمی را دریافت خواهد نمود.

gooooo

همچنین بخوانید