استخدام راننده وانت در اصفهان / نصب اپلیکیشن بارنت

توسط خانم عرب

استخدام راننده وانت در اصفهان توسط شرکت باربری بارنت صورت می پذیرد. اگر دارای وانت بار هستید و دوست دارید که با وانت کار کنید می توانید به مجموعه باربری بارنت اعتماد کنید.

بارنت یک شرکت حمل کالا و بار بوده که از همه جای استان اصفهان و شهر اصفهان بار و کالای مشتریان را به سراسر کشور، حمل و ارسال و جابه جا می نماید.

اگر دارای گواهینامه پایه دو هستید و سابقه ی کاری در حوزه باربری و حمل بار درون شهری در اصفهان و همجنین حمل بار برون شهری در اصفهان را دارید، بارنت شما را استخدام می کند.

استخدام راننده نیسان در اصفهان

امروزه نیسان بارها برای حمل کالاهایی همچون مبلمان، فرش، انواع یخچال های معمولی و ساید بای ساید بسیار مناسب بوده و کسانی که قصد دارند کالاهای تک را جابه جا و ارسال نماید، با وانت بار ها تماس می گیرند تا کار جابه جایی انجام شود.

حمل مصالح ساختمانی نیز توسط نیسان بار ها انجام می شود. ظرفیت حمل کالا توسط وانت بار اصفهان و نیسان بار آنلاین بیشتر بوده و به همین دلیل است که میزان محبوبیت این نوع وانت بار در بین رانندگان و شرکت های باربری بالا می باشد.

به همین دلیل بارنت اقدام به استخدام راننده نیسان در اصفهان نموده است و اگر شما دارای نیسان بار هستید و سابقه ی چندین ساله در حوزه باربری دارید ما شما را استخدام خواهیم نمود.

استخدام راننده نیسان در اصفهان منوط به یک سری قوانین و شرایطی بوده که مهم ترین آن داشتن سلامت کامل جسمی است.

استخدام راننده پیکان وانت در اصفهان

پیکان وانت نیز از دسته خودروهای حمل بار بوده که برای حمل بار در اصفهان و همچنین کالاهای کوچک بسیار کاربرد دارد.

به طور مثال برای حمل گاو صندوق در اصفهان ما خودرو پیکان وانت را ارسال می نماییم. زیرا قابلیت تحمل وزن گاو صندوق را دارا می باشد. اگر شما خودرو پیکان وانت دارید و به دنبال شغل حمل بار هستید، می توانید مدارک و سوابق شغلی خود را به بارنت ارسال کنید تا در صورت بررسی شرایط شما را استخدام کنیم.

برای تمامی خیابان ها و مسیرهای استان اصفهان راننده باید آماده فعالیت بوده و در ساعاتی که ما در نظر گرفته ایم فرد آماده همکاری باشد.

کار با پراید وانت اصفهان

استخدام راننده وانت در اصفهان

حمل بار در اصفهان توسط بارنت

اگر دارای خودوری پراید وانت هستید، می توانید برای باربری ها کار کنید. حمل برخی کالاها و بارهای کوچک را ما به پراید وانت می سپاریم و برای حمل چنین کالاهایی به استخدام راننده وانت در اصفهان روی آورده ایم. بارنت یک استارتاپ آنلاین در حوزه حمل بار بوده و تمامی کالاها را به هر جایی از ایران حمل، ارسال و جابه جا می نماید.

پراید وانت باید برای روزهای بارانی و برفی مجهز به چادر بوده تا بتواند بار مشتریان را سالم به مقصد برساند. راننده باید برای متناسب سازی تجهیزات خودرو قبل از ارسال هر باری اقداماتی را انجام بدهد.

استخدام راننده وانت بار در اصفهان

از سنین 25 سال به بالا ما راننده وانت بار را استخدام خواهیم نمود. انواع نیسان بار، پیکان وانت، پراید وانت، کاپرا و دیگر خودروهای وانت برای مجموعه ما آماده فعالیت می باشند.

اسنخدام راننده با کامیونت در اصفهان

ارائه گواهی سوء پیشینه متقاضیان برای استخدام در بارنت الزامی می باشد و رانندگان باید به لحاظ سلامت جسمانی در وضعیت کاملا مطلوبی باشند.

در بارنت کلیه خودروهای حمل بار تحت پوشش بیمه باربری قرار خواهند گرفت.

برای استخدام راننده در بارنت به چه فاکتورهای دیگری احتیاج می باشد؟

از آن جایی که در بارنت ما بر اساس اصول مشتری مداری فعالیت می کنیم، رعایت برخورد متناسب با مشتریان اولویت استخدام در بارنت می باشد.

اصول درست برخورد با مشتری قبل از شروع به کار به رانندگان آموزش داده خواهد شد.

در صورتی که توانایی حمل بار را دارید می توانید به عنوان نیروی کمک بار برای مجموعه ما فعالیت کنید. برای حمل بار هزینه جداگانه ای پرداخت خواهد شد.

رانندگان باید توانایی رانندگی در شب ها و مسیرهای طولانی را داشته باشند. بسیاری از مشتریان برای مسیرهای خارج از شهری تقاضای حمل بار دارند. راننده باید بتوانند در مسیرهای طولانی رانندگی کند.

سوالات متداول در خصوص استخدام راننده وانت در اصفهان

استخدام راننده وانت در اصفهان

شرایط استخدام در بارنت

آیا در روزهای تعطیل مثل جمعه ها و تعطیلات رسمی نیز باید به عنوان راننده وانت بار برای حمل کالا کار کنیم؟

بله. بارنت همه روزه سفارش حمل بار مشتریان را انجام خواهد داد و بسیاری از افراد به دلیل این که شاغل هستند کارهای حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را به روزهای جمعه می سپارند و رانندگان باید در این روز کار کنند.

آیا حداقلی برای میزان تحصیلات جهت استخدام راننده وانت در اصفهان و مجموعه بارنت در نظر گرفته شده است؟

خیر. با هر میزان تحصیلاتی می توان به عنوان راننده وانت در اصفهان مشغول به کار شد.

آیا وانت باید حتما متعلق به راننده باشد؟

بله باید خودتان دارای انواع وانت بارها باشید و سند وانت بار حتما به اسم خودتان باشد. ولی برخی افراد صرفا به عنوان راننده فعالیت می کنند و ماشین حمل بار برای خودشان نیست. در این صورت لازم است برای بررسی شرایط با بارنت تماس بگیرید.

آیا سابقه کار الزامی است؟

بله. شما باید حتما سابقه کار در حوزه باربری و حمل بار را داشته باشید و سوابق بیمه شما نیز استعلام خواهد گردید. اگر خودتان به شکل خویش فرمایی و برای مسیرهای درون شهری در حوزه حمل بار و کالا فعالیت نموده اید، می توانید در بارنت استخدام شوید.

حقوق و مزایا به چه شکل می باشد؟

حقوق ثابتی برای کار در نظر گرفته نشده است و شما به ازای سرویس هایی که برای حمل بار به مبدا حمل بار می روید، حق سرویس دریافت خواهید نمود.

عوامل بسیار زیادی در حق سرویس موثر می باشد. فاصله بین مبدا تا مقصد حمل بار، حجم کالا، وزن کالا و نوع حساس بودن کالا و اینکه آیا راننده در جابه جایی بار نقشی دارد یا خیر. همه این موارد در کرایه بار ی که مشتریان باید پرداخت نمایند، منظور خواهد شد. و در نهایت حق سرویس برای کلیه رانندگان تعیین خواهد گشت و به آن ها پرداخت می شود.

gooooo

همچنین بخوانید